וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשיא ברצלונה לשעבר: "מכירתו של ניימאר היתה טעות היסטורית"

סנדרו רוסיי יודע שהסגל זקוק לרענון מאסיבי ותומך בהחזרתו של הברזילאי. בצרפת טוענים: לורן בלאן יסכים לחתום לעונה אחת

בווידאו: שחקני ריאל מדריד חוגגים אליפות/מתוך טוויטר

עונת 2019/20 ככל הנראה לא תירשם בספרי ההיסטוריה של ברצלונה. האליפות של ריאל מדריד גרמה לרבים בתוך המועדון להבין שדרוש שינוי יסודי, אולי מעבר להחלפתו של קיקה סטיין. "אי אפשר יהיה לעשות מהפכה, כי השוק לא מאפשר זאת, אבל צריכים לחשוב טוב-טוב על מה לעשות", אמר נשיא המועדון לשעבר סנדרו רוסיי. "חייבים לחדש את הבסיס".

כשנשאל לדעתו על המאמן המיועד צ'אבי, אמר: "קשה לי לדבר עליו כמאמן. יש לו את הייסודות להיות מאמן טוב, אבל קשה לדעת, כי הוא עדיין לא אימן קבוצה גדולה. כשהוא יאמן את ברצלונה או קבוצת ליגת אלופות אחרת, ניתן יהיה לדבר עליו". רוסיי לא מפנה את האצבע המאשימה לסטיין, לפחות בשלב זה: "הוא הגיע לברצלונה בסיטואציה קשה מאוד".

לשאלה האם המועדון צריך להציע לליאונל מסי חוזה חדש השיב: "כן, כי אני מכיר אותו ויודע שהוא מספיק אמיתי כדי להגיד כשלא יהיה לו יותר מה לתרום. הוא זה שיחליט מתי לעזוב". רוסיי אף תומך בהחזרתו של ניימאר: "עם שני חוזים - אחד ספורטיבי ואחד עם סעיפי התנהגות, בונוסים וקנסות. אחרי מסי, הוא השחקן הטוב בעולם. היתה טעות למכור אותו, זו שגיאה היסטורית. גם הוא וגם ברצלונה הפסידו. הוא היה פסע מלהיות השחקן הטוב בעולם".

נשיא ברצלונה לשעבר סנדרו רוסיי. GettyImages
דרושים שינויים. רוסיי/GettyImages

ובינתיים, במועדון ממשיכים להתכונן לעונה הבאה. לפי "לאקיפ", ברצלונה אכן מעוניינת בלורן בלאן. אריק אבידל ויד ימינו רמון פלאנס מוכנים להמר על מאמן נבחרת צרפת, בתנאי שיסכים לחתום לעונה אחת בלבד - עד אשר צ'אבי ישוב למועדון. לפי דיווחים דחה בלאן הצעות מגלאטסראיי ובורדו, אך הוא מעוניין לשוב לאמן וישמח לחתום בברצלונה, גם לעונה אחת.

ב"אל צ'ירינגיטו" נטען כי "הנהלת ברצלונה באובססיית לאוטרו מרטינס. הם רואים בו חלק חשוב מהעונה הבאה". אשר לאנטואן גריזמן, נכתב כי "הכוונה שלו היא להישאר לעונה נוספת ולהצליח בקאמפ נואו. אפשרות מכירתו נראית מסובכת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully