וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטיבן ג'רארד: "לואיס סוארס לא כיבד אף אחד בליברפול, הוא היה מרביץ באימונים"

קפטן ליברפול בעבר טוען: "שחקנים חדשים נהגו לכבד אותנו, אבל סוארס היה יוצא דופן. לא היה לו כבוד לאף אחד, הוא היה מרביץ, נושך, שולח מרפקים ומה לא"

מנור סולומון כובש במדי שחטאר דונייצק/טוויטר

בווידאו: בעיטה חופשית מושלמת של שחקן שחטאר דונייצק מנור סולומון

אחרי שכבש 35 שערי ליגה בהולנד בעונת 2009/10, קבוצות בכירות רבות ביבשת חיזרו אחר לואיס סוארס, אז בן 23 בלבד. עונה לאחר מכן הייתה זו ליברפול שהצליחה לשים את ידיה על האורוגוואי, שכבש ארבעה שערי ליגה בלבד בחצי העונה הראשונה שלו בקבוצה.

אלא שעל אף שסוארס של אותן שנים היה שחקן צעיר ודי חסר ניסיון, על פי סטיבן ג'רארד, כבר אז הוא שיחק והתאמן כמו כוכב ש"לא מעניין אותו כלום". "שחקנים חדשים שהיו מצטרפים אלינו כיבדו את השחקנים הוותיקים כמו ג'יימי קראגר ואנוכי, אבל סוארס היה יוצא דופן. לא היה לו כבוד לאף אחד באימונים, והיה יפה לראות את זה. הוא היה מרביץ, נושך, שולח מרפקים ומה לא. זה בהחלט לא היה מחזה נורמלי באימונים. התרגלתי לראות כבוד בין שחקנים באימון, אבל הוא היה מאוד אגרסיבי, הוא לא ראה אף אחד ממטר. כבר אז ידעתי שהוא יהיה אחד השחקנים הטובים בעולם".

שחקן ליברפול לשעבר סטיבן ג'רארד. GettyImages
העריך את סוארס. ג׳רארד/GettyImages

לאחר חצי עונה שבמהלכה כבש ארבעה שערי ליגה, בעונה שלאחר מכן סוארס מצא את הרשת 11 פעמים. בעונתו השלישית בקבוצה כבש 23 שערים ובעונה האחרונה שלפני המעבר לברצלונה הרשית 31 פעמים בפרמיירליג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully