וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבעלים של לידס: "ניסינו להביא את זלאטן בינואר, קבאני? זו אפשרות"

אנדראה ראדריזאני מפנטז על חיזוק נוצץ לקראת עונת הפרמיירליג וחשף: "זלאטן העדיף את מילאן והוא לא אופציה, אבל קבאני יכול לתרום לנו מאוד"

לידס יונייטד עדיין נמצאת בעיצומן של חגיגות החזרה לפרמיירליג אחרי 16 שנה, אבל איזו קבוצה היא תבנה בעונה הבאה? הבעלים האיטלקי של הקבוצה אנדראה ראדריזאני התייחס להחתמות האפשריות שעשויה לעשות הקבוצה בריאיון ל"סקיי איטליה" ולא נבהל ממועמדים עם שם כמו זלאטן איברהימוביץ' ואדינסון קבאני.

אדינסון קבאני שחקן פריס סן ז'רמן. רויטרס
בעונה הבאה בלידס? קבאני/רויטרס

"להביא את זלאטן יהיה קשה מאוד. ניסינו להחתים אותו בינואר, אבל הוא בחר ללכת למילאן והמו"מ נפל", חשף ראדריזאני, "עכשיו אני חושב שזה כבר מאוחר, האינטנסיביות של הכדורגל האנגלי היא שונה".

לגבי קבאני, איש העסקים בן ה-45 היה אופטימי יותר כשאמר: "בנוסף לאיכויות שלו, קבאני יכול לתרום עם הפיזיות שלו ולהתאים לפה. מעולם לא דיברתי עליו עם המאמן (ביילסה) אבל אנחנו בהחלט חושבים עליו ונראה מה יהיה, הוא עדיין זמין בחלון ההעברות".

אחרי כמה שנים של פספוס, לידס הבטיחה את העלייה ואליפות הצ'מפיונשיפ עם 90 נקודות ב-45 משחקים. השחקנים הבולטים שלה הם פטריק במפורד החלוץ שכבש 16 שערים וגם פאבלו הרננדס הספרדי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully