וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חלאופילו פלייטר נחת: "שמעתי על אוהדי בית"ר, הם מדהימים"

22.7.2020 / 20:54

החלוץ, שסיכם בקבוצה, הגיע לישראל וייכנס לשבועיים בדירה שהכינה לו הקבוצה בירושלים: "הגעתי למועדון גדול ואני שמח"

אימון פתיחת העונה של בית"ר ירושלים/דוברות בית"ר ירושלים

בווידאו: בית"ר ירושלים ופרדו מתאמנים

חלוץ בית"ר ירושלים חלאופילו פלייטר נחת הערב (רביעי) בישראל. פלייטר, בן דודו של נייג'ל האסלביינק ששיחק בעירוני קרית שמונה והפועל באר שבע, הגיע לישראל אחרי שסיכם בקבוצה של רוני לוי ונכנס לבידוד בדירה שסידרה לו הקבוצה בירושלים.

פלייטר אמר לאחר החתימה: "זאת הייתה טיסה ארוכה, אבל זה היה שווה את זה. אני מגיע למועדון גדול וזה נחמד. שמעתי על בית"ר ירושלים, זה מועדון עם הרבה היסטוריה, אני יודע שהרבה שחקנים גדולים שיחקו כאן וזה מועדון טוב. שמעתי על האוהדים של בית"ר, הם מדהימים. אני זוכר שכאשר הייתי כאן בקרית שמונה (שיחק בנוער של עירוני קרית שמונה), באתי למשחקים והם היו משוגעים. אני כבר מחכה לראות ולפגוש אותם. אני מוכן לבידוד של שבועיים ומוכן להתחיל לעבוד".

חלאופילו פלייטר שחקן בית"ר ירושלים. אתר בית"ר ירושלים, אתר רשמי
מתרגש להגיע לבית"ר. פלייטר/אתר רשמי, אתר בית"ר ירושלים

בית"ר ירושלים הודיעה מוקדם יותר על החתמתו של עוזיאל פרדו לשלוש שנים. החלוץ, שהושאל במהלך העונה החולפת להפועל אשקלון, חזר לסגל של הירושלמים ומתאמן איתם בימים האחרונים. פרדו היה חלק מקבוצת הנוער של בית"ר ירושלים והושאל על מנת להשתפשף ולקבל דקות משחק משמעותיות בקבוצת בוגרים. פרדו כבש תשעה שערים בהפועל אשקלון בעונה החולפת. יושב ראש בית"ר אלי אוחנה אמר: "עוזיאל חתם על החוזה המקצועני הראשון שלו היום, מתוך תקווה שיתפתח ויהיה שחקן מוביל בבית"ר. אנחנו רואים בו פוטנציאל גדול ובטוחים שהוא יוכל לממש אותו. אני מאחל לו בהצלחה. זוהי אחת מההחתמות שלנו שמבשרות על הכוונות להשקיע בנוער ובשחקנים שגדלו במועדון".

פרדו עצמו הוסיף: "אני שמח מאוד על האמון שהקבוצה נתנה בי, ומקווה להוכיח את עצמי על המגרש. זאת גאווה גדולה להיות חלק מהמועדון הזה ועכשיו נותר לי לעבוד קשה ולהצליח בדרך. אני רוצה להודות להנהלת המועדון ולצוות המקצועי שגרמו לחלום הזה לקרות".

עדכון ראשון: 17:04

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully