וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: טל בן חיים סיכם לעונה נוספת

21.7.2020 / 23:59

הבלם בן ה-38 ימשיך לעונה שלישית בירושלים. בית"ר ובאר שבע מתקרבות להסדר: הכסף על אוחנה וקלטינס יועבר בשתי פעימות

אימון פתיחת העונה של בית"ר ירושלים/דוברות בית"ר ירושלים

(עדכון ראשון: 10:16)

בווידאו: אימון פתיחת העונה של בית"ר ירושלים

הבלם טל בן חיים סיכם הערב (שלישי) לעונה נוספת בבית"ר ירושלים. הסיכום נעשה מול המנהל המקצועי יוסי בניון, ואם אכן יחתום על חוזה ישלים בכך שחקן נבחרת ישראל לשעבר שלוש עונות במדים הצהובים-שחורים, אחרי שהגיע ב-2018 בתום הקדנציה השנייה שלו בקבוצת נעוריו מכבי תל אביב. לפני כן שיחק הבלם בן ה-38 במשך יותר מעשור באירופה, כשהתחיל בבולטון, עבר לצ'לסי ולבש גם את מדי מנצ'סטר סיטי, סנדרלנד, פורטסמות', ווסטהאם, ק.פ.ר, סטנדרד ליאז' וצ'רלטון.

טל בן חיים שחקן בית"ר ירושלים. דני מרון
סיכום מול יוסי בניון. טל בן חיים/דני מרון

בית"ר ירושלים והפועל באר שבע מתקרבות להסדר בנוגע לתשלום על עסקאות מיכאל אוחנה ודוד קלטינס. על פי המתווה המסתמן, בית"ר תעביר לבאר שבע את הסכום הנדרש - 4.75 מיליון שקל - בשתי פעימות. עם קבלת הכסף על גדי קינדה מקנזס סיטי בימים הקרובים, יועבר לבאר שבע קרוב למחצית מהסכום ובעוד מספר חודשים יועבר יתר הכסף. בכל מקרה, בית"ר תספק לבאר שבע ערבויות למקרה שיהיו עיכובים בתשלום השני. המשמעות היא שבית"ר תוכל להשתמש בחלק מהכסף שייכנס עבור מכירת קינדה גם לתפעול השוטף של הקבוצה בחודשים הקרובים.

במקביל, בבית"ר מבינים שלא יוכלו לעמוד בחוזים של כל הזרים החתומים במועדון. עלותם של ליוואי גרסיה, פרדי פלומן, אנטואן קונטה, עלי מוחמד ודיוגו ורדאסקה מתקרבת ל-8 מיליון שקל, בעוד בהערכות התקציב של בית"ר המשכורות של גרסיה, קונטה ופלומן כלל לא נלקחו בחשבון.

הבעיה היא שנכון לרגע זה אף אחד מהשחקנים הללו לא קרוב להימכר, ובמועדון החליטו לא לשחרר אף אחד ללא תמורה. "זה יהיה קיץ ארוך מבחינת ההעברות", אומרים בבית"ר. "השוק רק מתחיל להתעורר, ואם נצטרך לשלם לזרים משכורת או שתיים נעשה את זה. לא נשחרר אף אחד בחינם. כרגע קונטה ופלומן צריכים לנחות ב-25 בחודש ולהצטרף לאימונים, זו ההוראה שהם קיבלו. אם תהיה הפתעה וייסגר משהו לגביהם - זה כבר משהו אחר".

מיכאל אוחנה, בית"ר ירושלים. מתוך האתר הרשמי של בית"ר ירושלים, אתר רשמי
הסאגה קרובה לסיום. מיכאל אוחנה/אתר רשמי, מתוך האתר הרשמי של בית"ר ירושלים

בצוות המקצועי מודאגים מבעיית הזרים, ומבינים שכל עוד החוזים שלהם יכבידו על התקציב יהיה בלתי אפשרי לחזק את הקבוצה בבלם וקשר אחורי. עם אוראל דגני העניינים תקועים, ונראה שהוא מכוון לחו"ל. חליאופולו פלייטר אמור לנחות מחר בישראל, להיכנס לבידוד ולאחר מכן להצטרף לאימונים. הוא יתמודד על דקות בהתקפה עם שלומי אזולאי. דור אלו הוצע, אך בבית"ר מעדיפים לצרף בלם שיכול לשחק גם כמגן.

בנוגע לקיצוצי השחקנים, נראה כי ההתאגדות של השחקנים עשתה את שלה ובבית"ר החליטו בשלב זה לא לנקוט בצעדים חד צדדיים. מסתמן שלאף שחקן לא יקוצצו יותר מ-30 אחוז משכרו, אך כבר עכשיו שחלקם יבקשו להכליל בהסכם החדש סעיפים מאוד ברורים, בדומה למה שביקשו שחקני הפועל באר שבע. מדובר בסעיפים שימנעו מהקבוצה את האפשרות לשחרר אותם ללא תמורה, או למנוע מהם מעבר לקבוצה אחרת אם יקבלו הצעה אטרקטיבית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully