וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: יגאל בקר חתם, מאמץ לצרף את ארנסטס שטקוס

21.7.2020 / 15:00

השוער הצעיר הגיע מהפועל כפר סבא וישמש מחליף. שחקנים: "קלינגר 'מתאבד' על דגני ואלטמן, אבל מי רוצה להישאר באווירה כזו?"

מנור סולומון כובש במדי שחטאר דונייצק/טוויטר

(עדכון ראשון: 10:18)

בווידאו: מנור סולומון כובש בליגה האוקראינית

בהפועל תל אביב מקווים לצרף את ארנסט שטקוס כבר בשבוע הקרוב, על מנת שהשוער יתחיל להתאמן עם הקבוצה. לאחר שנשלחו ביטולי חוזים לאריק ינקו ויואב ג'רפי, האדומים התחילו להתאמן ללא שוער בכיר וניר קלינגר רוצה לסגור את הסיפור במהרה. עלותו של שטקוס גבוהה במונחים של הפועל תל אביב ולכן האדומים מקווים שהפועל באר שבע תשתתף בשכרו. התכנית היא להחתימו על חוזה לעונה אחת עם אופציה לעונה נוספת.

מי שישמש כשוער המחליף הוא יגאל בקר, שחתם היום (שלישי) לשנתיים. בהפועל תל אביב. בקר בן ה-20 גדל בבית"ר טוברוק ושיחק בשנתיים האחרונות בהפועל כפר סבא. בעונה החולפת הוא שותף בשלושה משחקים בליגת העל. לאחר החתימה אמר: "אני שמח לחתום במועדון גדול כמו הפועל תל אביב ומחכה כבר לצאת לדרך חדשה ומוצלחת. אני אוהד של הקבוצה מגיל צעיר ומבחינתי זו הגשמת חלום ילדות. אני כבר מצפה לפגוש את הקהל המדהים שלנו ומקווה שנעשה עונה טובה ביחד".


בינתיים להפועל תל אביב אין מגן ימני, כאשר נמשכים המגעים מול איאד אבו עביד ובצוות המקצועי מאמינים שיש סיכוי שהוא יישאר. במקביל מתקיים מו"מ מתקדם מול דור אלו, שסיים את העונה בבני יהודה והתיר את חוזהו בהפועל באר שבע. בשלב זה נראה שהאדומים יוכלו לעמוד רק בעלויות של אחד מהם.

עומרי אלטמן שחקן הפועל תל אביב עם אוראל דגני. דני מרון
מחפשים קבוצות בחו"ל. דגני ואלטמן/דני מרון

לצד עמדות השוער והמגן הימני, הסוגיה הבוערת מבחינת הצוות המקצועי היא שני השחקנים המובילים של הקבוצה בעונה החולפת, עומרי אלטמן ואוראל דגני (שהתאמן אתמול בצד מכיוון שלא עבר עדיין בדיקות רפואיות). למרות היחסים החמים בין קלינגר לבין שניהם, התנהלות המועדון גורמת להם לחפש קבוצה בחו"ל. שחקנים בקבוצה סיפרו אתמול: "הוציאו להם את המיץ, למרות שקלינגר 'מתאבד' עליהם, אף אחד לא רוצה להישאר באווירה כזאת. יש הרגשה שלא משנה על מה חותמים - אין לזה ערך אחרי שבוע".

החלוץ הגאורגי לבאן קוטליה אמור לנחות, להיכנס לבידוד ורק לאחר מכן יתחיל בתקופת התרשמות. ארמנדו קופר ועומאר בראון יסיימו בידוד בסוף השבוע הבא. קלינגר רוצה לצרף קשר דומיננטי למרכז המגרש, כאשר ניקו אולסק ברשימה, אבל לא בטוח שהפועל תל אביב תוכל לעמוד בעלויות שלו. אם קוטליה לא ירשים, המאמן ינסה לצרף חלוץ איכותי לאחר שסבל מאוד בעמדה זאת העונה.

בהפועל התייחסו אתמול לכך שהקבוצה לא שילמה את שכר יוני לניסו אביטן ואוראל דגני, וטענו: "אלו עניינים טכניים, הכול יוסדר בקרוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully