וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוטי ברשצקי: "הייתי בשוק מהצורה בה הפועל תל אביב פעלה"

20.7.2020 / 17:16

קשר האדומים העלה פוסט פרידה מהקבוצה באינסטגרם שלו וכתב: "מודה לאוהדים היקרים שעמדתם והוכחתם שאתם מאחורי הקבוצה גם ברגעים הקשים"

בווידאו: התגובות לזכייה של הפועל באר שבע בגביע המדינה/צילום: התאחדות הכדורגל ,עריכה: ניר חן

בווידאו: שחקני הפועל באר שבע מסכמים את הזכייה בגביע

קשר הפועל תל אביב מוטי ברשצקי העלה היום (שני) פוסט לאינסטגרם, בו העביר ביקורת על ההתנהלות של האדומים. כזכור, בשבוע שעבר הודיעו לקשר שחוזהו במועדון מבוטל.

בנוסף, כל עוד אוראל דגני לא מקבל משכורת, הוא עשוי לפנות לבוררות. גם אריק ינקו, שחתם במכבי פתח תקוה, יפנה לבוררות אם לא יקבל את השלמת השכר מהפועל תל אביב. גם המאמן לשעבר ניסו אביטן לא קיבל את השכר שהגיע לו וצפוי לפנות לבוררות.

מוטי ברשצקי שחקן הפועל תל אביב. דני מרון
בהלם מההתנהלות של הפועל תל אביב מולו. ברשצקי/דני מרון

ברשצקי כתב: "שבוע טוב, לקח לי שבוע עד שדיברתי או הגבתי על כל העניין כי הייתי קצת בשוק, אבל עדיין לא חושב שזה המקום או הזמן להתייחס לצורה ולדרך שבה המועדון בחר לסיים את ההתקשרות איתי. אבל מעבר לזה, אני מסיים שלוש וחצי שנים (כולל שנת השאלה אחת באמצע) שבהן הייתי שייך למועדון ענק שטיפח ודחף אותי בכל רגע. רוצה להודות לאנשי המועדון, למאמנים, לשחקנים וכמובן לכם האוהדים היקרים שעמדתם והוכחתם שאתם מאחורי הקבוצה גם ברגעים הקשים. מסתיימות להן שלוש שנים אינטנסיביות של פירוק, ירידת ליגה, עליית ליגה, חצי גמר ופלייאוף עליון. בסופו של דבר אזכור את הכול רק לטובה. אז תודה לכם על הכול, אוהב ומעריך תמיד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully