וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: ניסו אביטן לא קיבל את שכרו, עשוי לתבוע בבוררות

19.7.2020 / 21:33

למאמן שפוטר חוזה לעונה נוספת, אך שכרו לא שולם ולא נעשה ניסיון לשוחח עימו. גם דגני טרם קיבל את שכר יוני. חמשת השחקנים שקיבלו מכתב ביטול חוזה עשויים להיות מוזמנים לאימונים הרשמיים בעוד שבוע, בקבוצה הודו: "זה נראה מדע בדיוני, כל יום מחכים לראות מה ינחיתו"

אימון פתיחת העונה של בית"ר ירושלים/דוברות בית"ר ירושלים

בווידאו: בית"ר ירושלים פותחת עונה

בהפועל תל אביב יעסקו בקיץ הקרוב בסוגיות משפטיות לא פחות מאשר בענייני כדורגל. לאחר שנשלחו ל-חמישה שחקנים מכתבי ביטול חוזה, כעת מתברר כי גם ניסו אביטן, שפוטר במהלך העונה שעברה כשהחזיק בחוזה לעונה נוספת, לא זכה לקבל את שכרו ב-10 ליולי. האדומים לא שוחחו עם מאמנם לשעבר על אופציות לסיכום או על פיצוי חלקי והחליטו באופן חד צדדי שלא לשלם את חוזהו. אביטן פנה לייעוץ משפטי ואם ולא תהיה תזוזה מכיוון המועדון, הסיפור יגיע לבוררות.

האדומים טענו כי הם ממתינים להבהרות סופיות בנוגע לרשת הביטחון ואחוזי הקיצוץ עליהם יוחלט במועדון, אולם כל זה לא רלוונטי לעניין אביטן, שפוטר מהמועדון עוד במהלך העונה שעברה ולפני תקופת הקורונה. ללא הסכמתו, הדרך היחידה של הפועל תל אביב לחסוך בשכרו תהיה אם ימצא קבוצה שתשתתף במשכורתו.

בנוסף לאביטן, גם הקפטן אוראל דגני עדיין לא קיבל את משכורת יוני. אחמד עאבד, לו חוזה לעונה נוספת, לא הוזמן לאימוני הפתיחה. כזכור, השחקן נמצא בבוררות לאחר שבמהלך העונה שעברה המועדון שלח לו מכתב פיטורים.

ניסו אביטן מאמן הפועל רעננה. ברני ארדוב
פנה לייעוץ משפטי. אביטן/ברני ארדוב

בהפועל תל אביב העריכו כי חמשת השחקנים להם שלחו ביטול חוזים יוזמנו לפתיחת האימונים הרשמיים בשבוע הבא, מתוך הנחה כי המכתבים שנשלחו להם יבוטלו ומתווה הקיצוץ יהיה שונה. "זה נראה מדע בדיוני כל מה שקורה כאן", אמרו שחקנים בקבוצה, "כל יום מחכים לראות מה ינחיתו או איזה פעולה יעשו שתפגע בשחקן כזה או אחר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully