וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השחקנים שהפועל תל אביב מנסה לבטל את חוזיהם מאיימים בתביעה

15.7.2020 / 8:03

חמשת השחקנים מתכוונים להתייצב לפתיחת האימונים למרות שהתבקשו לא לעשות זאת. מאחורי הקלעים: קלינגר מנסה להשאיר את דגני

בווידאו: התגובות לזכייה של הפועל באר שבע בגביע המדינה/צילום: התאחדות הכדורגל ,עריכה: ניר חן

בווידאו: הפועל באר שבע חוגגת את הזכייה בגביע המדינה

בהפועל תל אביב מתכוננים לקיץ סוער. אתמול (שלישי) חמישה שחקנים קיבלו מכתבים לפיהם החוזים שלהם מבוטלים, אולם הם לא מתכוונים לוותר בקלות. חמשת השחקנים מתכוונים להגיע לפתיחת האימונים, ואם לא יאפשרו להם לעשות זאת הם יגישו תביעה נגד הקבוצה. השחקנים ישכרו עורך דין משותף שככל הנראה יהיה רועי רוזן. שחקן שימצא קבוצה אחרת בתקופה הקרובה ידרוש מהמועדון להשלים את שכרו.

במועדון עסוקים גם בסוגיית אוראל דגני. הבלם לא קיבל מכתב ביטול העסקה כמו אחרים, משום שהקבוצה רוצה להעבירו בעסקת חליפין לבית"ר ירושלים. יחד עם זאת, אתמול התברר כי הסיכויים שדגני יגיע לבירה נמוכים מכיוון שהוא רוצה לעבור לחו"ל או להישאר בהפועל תל אביב. דגני יסכים להצטרף לבית"ר רק תמורת שכר של לפחות 250 אלף דולר לעונה.

אוראל דגני שחקן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
התנאי היחיד שיעביר אותו לבית"ר: שכר של 250 אלף דולר. אוראל דגני/ברני ארדוב

ניר קלינגר אמר כי דגני ואלטמן הם מבחינתו העוגן של הקבוצה בעונה הבאה והוא נלחם על הישארותם. המאמן שומר על שקט אבל מאוד לא אוהב את המהלכים האחרונים, שפוגעים במרקם שנוצר לאורך התקופה שבה הוא ומשה סיני במועדון. המאמן משוחח עם השניים באופן קבוע ומנסה להשפיע בעניין.

הקשר ארמנדו קופר והחלוץ עומאר בראון נמצאים על המטוס לישראל ואמורים לנחות במהלך היממה הקרובה. לאחר שניתנה רשת הביטחון, האדומים אמורים להחתים את קופר ולהתרשם מבראון, כאשר בכל מקרה השניים אמורים להיכנס לבידוד של שבועיים עם נחיתתם. בקבוצה עדיין לא קיבלו החלטה לגבי החוזים של ניסו אביטן, אחמד עאבד ורועי זיקרי, אך משלושתם מצפים לקצץ את שכרם ומתכוונים לשלוח מכתבים בנושא בהקדם. במועדון נאחזים גם בהודעות משרד האוצר, שמתנה את רשת הביטחון בקיצוץ החוזים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully