וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפרשה שכמעט נמנעה: הסיכום שפוצץ בין הפועל באר שבע לברק בכר

21.7.2020 / 6:30

אם המאמן וקבוצתו לשעבר לא יגיעו בקרוב לפשרה על הפיצוי שמגיע לו, אקורד הסיום של ברק בכר בבאר שבע יהיה צורם מאוד, בקרב משפטי. כעת שני הצדדים מתחרטים על כך שלא חתמו על המתווה עליו כבר סיכמו. כל הפרטים

בווידאו: התגובות לזכייה של הפועל באר שבע בגביע המדינה/צילום: התאחדות הכדורגל ,עריכה: ניר חן

בווידאו: הפועל באר שבע חוגגת זכייה בגביע

אם שני הצדדים לא ימצאו את עמק השווה בקרוב, סיום התקופה של ברק בכר בהפועל באר שבע יהיה רחוק לגמרי מהאידיליה שהיתה בשנות האליפות היפות. המהלך האחרון בסיפור היה של בכר אשר שלח להפועל באר שבע בימים האחרונים מכתב באמצעות פרקליטו, עו"ד יפתח אבן עזרא, בו איים בתביעה אם לא יוחזרו לו 50 אחוז משכרו אשר קוצצו ממשכורת חודש יוני ללא סיכום איתו.

ברק בכר מאמן הפועל באר שבע. קובי אליהו
המאמן הכי מצליח בתולדות המועדון, שולח מכתבים מאיימים מעורכי דין. בכר/קובי אליהו

בשלב הזה יש פערים גדולים בין הצדדים שעלולים כאמור להגיע לערכאה משפטית, אולם לוואלה! ספורט הגיע מידע לפיו לפני כשלושה חודשים היו בכר והמועדון אותו הוליך לשלוש אליפויות, קרובים מאוד למתווה פיצוי מוסכם שהיה מתיר את חוזהו של המאמן בקבוצה לשנתיים הקרובות. על פי אותו מתווה שפרטיו נחשפים כאן, הפועל באר שבע היתה צריכה לשלם לבכר 20 אחוז משכרו לשנתיים הקרובות והוא היה מוותר על חוזהו. הסיכום דיבר על כך שמתוך 24 משכורות שהמאמן צריך לקבל בגובה של 110 אלף שקל נטו לחודש, הוא יקבל רק ארבע וחצי משכורות ויוותר על חוזהו.

גורמים המעורים בהסכם שגובש סיפרו אמש כי בכר לא היה שלם בחודש אפריל עם המתווה המדובר, שכן הוא למעשה היה צריך לוותר על 80 אחוז משכרו לשנתיים כשאין לו ודאות לקבוצה בה יחתום לעונה הבאה. אותם גורמים טענו כי המאמן ביקש זמן לחשוב על ההסכם ובינתיים קיצץ ללא קשר 30 אחוז משכרו לחודשים מארס, אפריל ומאי.

עוד בוואלה!

הפועל באר שבע במגעים לצירופו של שייקו דיינג מוולפסברגר

לכתבה המלאה
אסי רחמים מנכ"ל הפועל באר שבע. דני מרון
מנסה לסגור את הפרשה בצורה נעימה ככל שניתן. רחמים/דני מרון

לטענת יודעי דבר, בשלב מסוים בכר אכן הסכים להצעה וזה היה בערך לפני כחודש. באותו שלב כבר היה ברור להפועל באר שבע שמי שהיה המאמן המצליח בתולדותיה עומד להחליף את מרקו בלבול במכבי חיפה. משכך, היה מי שהחליט בהפועל באר שבע שההצעה על פיצוי בגובה של 20 אחוז מהחוזה כבר אינה רלוונטית וכי אין עוד מקום לסכם עליה מאחר שהמאמן עובר למכבי חיפה ויחתום שם.

בהפועל באר שבע יש מי שרוצה לסיים את הסאגה מול בכר בדרכי שלום וללא התערבות משפטית. מדובר בעיקר באסי רחמים שעדיין מנסה להימנע ממאבק משפטי שעלול להיות מכוער. יחד עם זה, הצדדים לא מצליחים למצוא כעת את הנוסחה לפשרה ורק יכולים להצטער שכל אחד בשלב אחר סירב למתווה 20 האחוז שבסופו של דבר התפוצץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully