וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע במגעים לצירופו של שייקו דיינג מוולפסברגר

20.7.2020 / 21:48

האדומים מעוניינים בשחקן ההתקפה הסנגלי, ששיתף פעולה עם שון וייסמן בעונה החולפת, וכעת המו"מ מתנהל סביב תנאי השאלתו כשבמחזיקת הגביע רוצים לשאול אותו עם אופציית רכישה

דור מיכה מתאמן בחדר כושר/מתוך האינסטגרם של דור מיכה

בווידאו: דור מיכה חוזר להתאמן

שחקן ההתקפה הסנגלי שייקו דיינג מועמד להפועל באר שבע. חלוץ וולפסברגר, שיכול לשחק גם בכנף, מועמד להצטרף להפועל באר שבע שמחפשת שחקן התקפה זר ותחליט לגבי אופיו על פי ההחלטה של בן שהר לגבי עתידו. אם דיינג יגיע, מדובר על אפשרות של השאלה עם אופציית רכישה כמו שהיה עם אלטון אקולטסה העונה, וזאת לאחר שהסנגלי האריך את חוזהו בקבוצתו הנוכחית עד 2022 רק לפני שבוע וחצי. המשא ומתן עם הפועל באר שבע נוגע לתנאי השאלתו.

שון וייסמן שחקן וולפסברגר עם שייקו דיינג. GettyImages
שיתף פעולה עם שון וייסמן בעונה החולפת דיינג עם החלוץ הישראלי/GettyImages

אם שהר ישאר בהפועל באר שבע, הקבוצה תביא שחקן שמתאים יותר לכנף. דיינג בן ה-26 יכול למלא את שתי המשבצות, אם כי נראה שהוא מתאים יותר לכנף. דיינג, ששיחק בנבחרת סנגל עד גיל 23, שיתף פעולה במשחקים האחרונים עם שון וייסמן.

הוא הגיע לוולפסברגר בינואר אחרי חצי עונה בבשקשהיר הטורקית, במדיה לא הירבה לשחק. הקבוצה הטורקית מאיסטנבול רכשה אותו לפני ארבע שנים תמורת חצי מיליון יורו. הפועל באר שבע לא נהנית הקיץ מעודף תקציבי והצוות המקצועי בוחן כל מועמד לעומק כדי לא לטעות.

ההערכה היא ששחקן חזק ופיזי כמו דיינג יכול להצליח בליגה בישראל אף שאת העונה סיים רק עם שני שערים ושני בישולים במשחקים בהם שותף בשתי הקבוצות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully