וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיפוק בהפועל באר שבע: יוסי אבוקסיס נשאר, "ז'וזואה התעורר לבוקר נפלא"

19.7.2020 / 12:48

שביעות רצון בקבוצה מהעובדה שהמאמן לא עובר לנבחרת, אבוקסיס ממשיך בעבודה השוטפת עם ברדה, שעשוי לסייע כמנהל מקצועי גם על הדשא. לבן שהר הובהר: רוצים תשובה תוך 48 שעות

בווידאו: התגובות לזכייה של הפועל באר שבע בגביע המדינה/צילום: התאחדות הכדורגל ,עריכה: ניר חן

בווידאו: התגובות לזכייה של הפועל באר שבע בגביע המדינה

שביעות רצון גדולה בהפועל באר שבע מכך שיוסי אבוקסיס יישאר מאמן הקבוצה, לאור ההודעה של ועדת האיתור היום (ראשון) בנוגע למשרת מאמן הנבחרת. גם בסוף השבוע האחרון, כשהוא בחופשה באילת ביחד עם משפחתו, המשיך אבוקסיס בעבודה שוטפת עם המנהל המקצועי אליניב ברדה, והשניים עקבו אחר שחקנים זרים שמוצעים לקבוצה לעונה הבאה. גורם בבאר שבע אמר: "יוסי התחבר כאן למרבית השחקנים, אין ספק שזה בוקר נפלא לז'וזואה, ויטור ואקולטסה, שעזבו לחופשות וחששו שלא יקבלו את יוסי כשהם יחזרו".

מאמן הפועל באר שבע, יוסי אבוקסיס. ברני ארדוב
הצטערו בשבילו. יוסי אבוקסיס/ברני ארדוב

במועדון הופתעו לפני הצהריים לנוכח הודעת ההתאחדות לכדורגל לפיה מי שיהיה המאמן הוא וילי רוטנשטיינר, ואף הצטערו עבור אבוקסיס שרצה מאוד את תפקיד מאמן הנבחרת והצהיר זאת, אך יחד עם זאת, אחרי הזכייה בגביע המדינה, ולאור החיבור של המאמן למועדון - קיימת שביעות רצון מקיר לקיר מהעובדה שהוא יישאר, ובמועדון משוכנעים שיגיעו לסיכום על חוזה מקוצץ מול המאמן, כפי שהוא כבר קיצץ גם במהלך הפלייאוף.

לא מן הנמנע שעכשיו כשאבוקסיס נשאר, הוא יבקש שגם אליניב ברדה (שכאמור, עובר לתפקיד המנהל המקצועי) יהיה איתו ועם מאור מליקסון כעוזר נוסף על כר הדשא, ממש כפי שהצוות פעל בפלייאוף. לזכותו של אבוקסיס צריך לומר שלאורך כל השבועות האחרונים, ואפילו כאשר שמו הוזכר כמועמד המוביל לאימון הנבחרת, הוא אמר שהוא "בסך הכל מועמד", ושהוא לא יפסיק לעבוד בהפועל באר שבע עד שהדברים לא יהיו ודאיים.

בן שהר שחקן הפועל באר שבע מול נטע לביא שחקן מכבי חיפה. ברני ארדוב
בבאר שבע לוחצים לקבל תשובה מהירה. בן שהר/ברני ארדוב

בעניין בן שהר - בהפועל באר שבע העבירו לשחקן ולסוכנו רונן קצב בקשה לקבל תשובה סופית בתוך 48 שעות באשר להצעה שיש לו מאפואל ניקוסיה. כמו בעניין אבוקסיס, גם במקרה של שהר בבאר שבע ישמחו אם שהר יישאר, כאשר החוזה יהיה חוזה מקוצץ ב-40 אחוז לפחות. בבאר שבע טוענים ששהר מבין זאת, כך שאם הוא לא יעבור לקפריסין, ההישארות בבאר שבע בחוזה נמוך בהרבה תהיה מהלך מקצועי טוב למועדון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully