וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע העבירה לברק בכר משכורת מקוצצת ב-50 אחוזים

20.7.2020 / 16:38

נאמן האדומים יצחק יונגר העביר במפתיע וללא סיכום מוקדם רק חצי מהשכר שהיה אמור מאמן הקבוצה לשעבר לקבל עבור חודש יוני. עורך הדין שמייצג את בכר העביר למועדון מכתב התראה לפני נקיטת הליכים

בווידאו: התגובות לזכייה של הפועל באר שבע בגביע המדינה/צילום: התאחדות הכדורגל ,עריכה: ניר חן

בווידאו: שחקני הפועל באר שבע מסכמים את הזכייה בגביע

התחממות בגזרת ברק בכר והפועל באר שבע. בזמן שמנכ"ל הפועל באר שבע אסי רחמים רוצה וגם אומר שצריך לסיים את ההתקשרות מול המאמן לשעבר בהסכם מכבד לטובת שני הצדדים, החליט נאמן האדומים עורך הדין יצחק יונגר לקזז משכרו של בכר 50 אחוז ושילם לו את משכורת חודש יוני מקוצצת בצורה חד צדדית.

ברק בכר מאמן הפועל באר שבע לשעבר. דני מרון
יגיע למוסד לבוררות בגלל משכורת של חודש אחד? בכר/דני מרון

בעקבות זאת, שלח עורך הדין יפתח אבן עזרא אשר עובד עם סוכנו של בכר דודו דהאן מכתב התראה לפני נקיטת הליכים משפטיים נגד הפועל באר שבע. אבן עזרא כתב בין היתר בשם בכר כי מדובר בהלנת שכר ובהפרת הסכם ואם לא יושלם למאמן שכרו עד המקסימום, בכר ייאלץ לתבוע את שכרו במוסד לבוררות של ההתאחדות לכדורגל.

יש לציין כי במהלך החודשים מארס, אפריל ומאי הסכים בכר לקצץ 30 אחוז משכרו בשל הקורונה אחרי שסיכם זאת בצורה מסודרת מול המועדון. באשר לחודש יוני, כאמור, קוצצה משכורתו בצורה חד צדדית ב 50 אחוז כשיונגר מנמק זאת בכך שהמועדון נכנס לתכנית קיצוץ והתייעלות וברמת השכר של בכר שמרוויח כ 110 אלף שקל נטו בחודש, הקיצוץ הוא בגובה של 50 אחוז. חשוב להדגיש כי לבכר יש חוזה לעוד שנתיים במועדון ובכל מקרה החל מחודש יולי שכרו משולם ממכבי חיפה, כך שהפועל באר שבע תצטרך רק להשלים את השכר עד גובה החוזה שהיה למאמן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully