וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: שרן ייני ואייל גולסה קיבלו הצעות לחוזים חדשים

21.7.2020 / 17:38

האלופה החלה לעבוד והגישה הצעות לשני השחקנים שסיימו חוזים ארוכי-טווח במועדון. ייני בוחן אופציות בארה"ב, בקבוצה מקווים ששניהם יישארו ובונים גם על המשך דרכו של איתי שכטר

בווידאו: אימון פתיחת העונה של מכבי תל אביב/האתר הרשמי של מכבי תל אביב

בווידאו: אימון הפתיחה של מכבי תל אביב

מכבי תל אביב התחילה לעבוד לקראת העונה החדשה: הקפטן שרן ייני והקשר אייל גולסה קיבלו הצעות לחוזים חדשים. כזכור, השניים סיימו חוזים ארוכי-טווח במועדון. במועדון מקווים ששניהם יישארו יחד, אבל נראה כי הדרך לכך עוד ארוכה.

שחקני מכבי תל אביב אייל גולסה, איתי שכטר, שרן ייני. ברני ארדוב
שלושתם יישארו יחד? אייל גולסה, איתי שכטר ושרן ייני/ברני ארדוב

גולסה בן ה-28, שרשם תקופה מצוינת במכבי תל אביב מאז הגיע ב-2016 ונחשב לאחד השחקנים הבולטים בעונה החולפת (ארבעה שערים וארבעה בישולים), היה מועמד לשדרוג משמעותי בחוזהו אלמלא משבר הקורונה, אבל המגיפה טרפה הכול וההצעה תהיה שונה מכפי שציפה תחילה.

לגבי ייני בן ה-33, שלובש צהוב לאורך כל הקריירה פרט לשנה וחצי בוויטסה ההולנדית, מכבי תל אביב הגישה לו הצעה נמוכה מהחוזה האחרון, גם בשל העובדה שלא שיחק יותר מדי בעונה החולפת. הבלם כבר בדק בעבר אופציות בארה"ב והוא שוקל זאת גם כעת.

באשר לאיתי שכטר שסיים גם הוא חוזה ולא מחזיק בהסכם לעונה הבאה, ידוע כי מכבי תל אביב רוצה שיישאר וגם הוא צפוי לקבל הצעה בדומה לשני חבריו. יש לציין כי שחקן שסיים חוזה ארוך-טווח, אבי ריקן, נהנה מהסכם שמאריך את חוזהו בעונה נוספת אם הוא עומד בכמות משחקים שנקבעה מראש, וכך אכן היה, כך שהוא החל הבוקר את האימונים עם האלופה.

האלופה: מכבי תל אביב

האירופיות: מכבי חיפה, בית"ר ירושלים, הפועל באר שבע

העולות: מכבי פתח תקוה, בני סכנין

היורדות: סקציה נס ציונה, הפועל רעננה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully