וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אכזבה עצומה במכבי חיפה אחרי הגרלת המשחקים: "אובדן הכנסה אדיר"

21.7.2020 / 11:54

הירוקים יארחו את מכבי תל אביב, הפועל באר שבע, בית"ר ירושלים והפועל תל אביב בסיבוב הראשון שכנראה יתקיים ללא קהל. נמשך המו"מ עם חברי הצוות המקצועי של בכר ועם ז'ורז' מאנג'ק

בווידאו: מרקו בלבול נפרד ממכבי חיפה/האתר הרשמי של מכבי חיפה

אכזבה קשה במכבי חיפה בעקבות הגרלת לוח משחקי ליגת העל לעונת 2020/21, זאת לאחר שנודע שהקבוצה תארח ארבעה משחקים גדולים בסיבוב הראשון, שכרגע נראה שיתקיים ללא קהל לפחות ברובו.

הירוקים יארחו בסיבוב הראשון את האקסית של ברק בכר, הפועל באר שבע, את האלופה מכבי תל אביב, את בית"ר ירושלים ואת הפועל תל אביב. כל המשחקים הללו הם כמובן פוטנציאל לאצטדיון מלא ומעבר לאובדן ההכנסות, הקבוצה לא תזכה בהם לתמיכה גדולה של למעלה מ-25 אלף אוהדים ירוקים. "זה אובדן הכנסה אדיר וזה מאכזב", אמרו במועדון.

משחקי הבית הגדולים של מכבי חיפה בסיבוב הראשון:

מחזור 2, 12.9: הפועל באר שבע
מחזור 4, 3.10: מכבי תל אביב
מחזור 8, 7.11: בית"ר ירושלים
מחזור 10, 5.12: הפועל תל אביב

האצטדיון העירוני בחיפה במהלך המשחק בין מכבי חיפה לבין הפועל חיפה. אדריאן הרבשטיין
היציעים יישארו ריקים במשחקים הגדולים. האצטדיון בחיפה/אדריאן הרבשטיין

עוד במכבי חיפה: המו"מ עם גיא צרפתי ,דרור שמשון וגיא ויזינגר ממשיך. בין השלושה לבין ההנהלה עדיין יש פערים, אך במועדון מקווים שהם ייסגרו בימים הקרובים כדי לאפשר לברק בכר לפתוח את האימונים עם צוות מלא.

בגזרת השחקנים בקבוצה האיצו את המגעים עם ז'ורז' מאנג'ק ויש ניסיון לסגור איתו עד שבוע הבא כדי שהוא כבר ינחת בארץ, ייכנס לבידוד ולאחר מכן יוכל להצטרף לחבריו במהירות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully