וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לקראת הכרעה בין אפואל ניקוסיה לבאר שבע: בן שהר בלבטים גדולים מאוד

21.7.2020 / 14:08

שכר נאה בקפריסין מול משפחתיות בישראל, חוסר הוודאות בבירת הנגב מול החיבה שמרעיפים עליו באי. אחרי שקיבל כמה ימים לחשוב ולגבש עמדה, החלוץ צפוי למסור את החלטתו עד יום רביעי

בווידאו: התגובות לזכייה של הפועל באר שבע בגביע המדינה/צילום: התאחדות הכדורגל ,עריכה: ניר חן

נמשכת ההתלבטות של בן שהר, שמתקשה להחליט אם לקבל את ההצעה מאפואל ניקוסיה ולחתום בקבוצה הקפריסאית לשנתיים הקרובות. חלוץ הפועל באר שבע מסיים היום חופשה משפחתית והבטיח לראשי אפואל והנהלת הפועל באר שבע כי בתוך 24 שעות ימסור את החלטתו.

מצד אחד, שהר יקבל בקפריסין את השכר שיש לו בהפועל באר שבע לפני הקיצוץ שמבקשים ממנו לעשות בבירת הנגב ולכן מבחינה כספית, אפואל עדיפה. אלא שבקיץ של קורונה וכשלא ברור איך הכדורגל הקפריסאי יתנהל במגבלות האלה, לא בטוח שזה הצעד הנכון עבורו.

מצד שני, בהפועל באר שבע מבקשים ממנו קיצוץ משמעותי מה שיהפוך את השכר שלו לנמוך ביחס למה שהוא רגיל להרוויח ולכן לא בטוח שהקבוצה מבירת הנגב היא האלטרנטיבה הנכונה עבורו, מה עוד שהמועדון הולך לשנה כלכלית לא פשוטה ולפחות כרגע האופק לוט בערפל ורחוק מלהיות ורוד.
שהר כבר חובק אישה וילדים קטנים והוא קשור למשפחתו המורחבת, כך שיש עוד סיבה שמוסיפה ללבטים הגדולים ולדילמה אם יהיה נכון לשנע את עצמו לאי השכן.

שחקן הפועל באר שבע בן שהר. ברני ארדוב
בן שהר/ברני ארדוב

כך או אחרת, היום יסיים השחקן את ימי המנוחה והרגיעה שביקש לעצמו אחרי העונה הארוכה והוא כאמור מתכוון למסור את תשובתו עד מחר. בקפריסין מרעיפים עליו הרבה חיבה ורוצים מאוד לראות אותו שם, ובכל זאת נכון לשעות הצהריים שהר עוד התקשה להכריע מה נכון עבורו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully