וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: אסטון וילה ניצחה 0:1 את ארסנל ועלתה מעל הקו האדום

בדרך להינצלות דרמטית? שער של טרזגה (27) סידר לקבוצה של דין סמית' את חוף המבטחים בזכות הפרש שערים עדיף על פני ווטפורד, שהובסה מול מנצ'סטר סיטי

בווידאו: שחקני ריאל מדריד חוגגים אליפות/מתוך טוויטר

בווידאו: שחקני ריאל מדריד חוגגים אליפות

המחזור ה-37 בפרמיירליג נמשך היום (שלישי) עם שני משחקי קצוות שסיפקו מהפך בתחתית: אסטון וילה הפתיעה עם 0:1 על ארסנל ועלתה אל מעל הקו האדום על חשבון ווטפורד שהובסה 4:0 מול מנצ'סטר סיטי כשנותר מחזור אחד לסיום העונה.

ראחים סטרלינג מנצ'סטר סיטי. רויטרס
פירק את ההגנה של ווטפורד. ראחים סטרלינג/רויטרס

ווטפורד - מנצ'סטר סיטי 4:0

לאחר האכזבה בחצי גמר הגביע בשבת, השחקנים של פפ גווארדיולה שבו לליגה והשיגו ניצחון 12 ברציפות מול הצרעות, שהסתבכו מאוד וירדו מתחת לקו האדום בגלל הניצחון של אסטון וילה על ארסנל. ראחים סטרלינג הפציץ מקרוב (31) וכבש את שערו ה-19 העונה (40) אחרי ריבאונד לפנדל שאותו הוא גם סחט. פיל פודן כבש מקרוב את השלישי (63) ואמריק לאפורט חתם בנגיחה (66) אחרי בישול מספר 19 העונה של קווין דה בראונה. סיטי הבטיחה מזמן את המקום השני ואת המקום בליגת האלופות אחרי שהעונש נגדה בוטל.

טרזגה אסטון וילה חוגג. רויטרס
הניצחון הכי מתוק העונה. אסטון וילה חוגגת/רויטרס

אסטון וילה - ארסנל 0:1

ניצחון קטן וכל כך מתוק לאסטון וילה, ששמחה לראות את מנצ'סטר סיטי מביסה את ווטפורד ועלתה עם הניצחון הזה אל מעל הקו האדום בזכות הפרש שערים עדיף על פני הצרעות. ארסנל, שרק לפני יומיים חגגה העפלה לגמר הגביע עם ניצחון על מנצ'סטר סיטי, עלתה בהרכב די חזק עם אובמיאנג ולקאזט, אבל טרזגה המצרי הכריע עם בעיטה חזקה מתוך הרחבה בדקה ה-27. נקייטה כמעט עשה מפח נפש למארחת, אבל נעצר בקורה בדקה ה-79. כעת וילה תלויה בעצמה לפני המחזור האחרון וניצחון חוץ על ווסטהאם ישאיר אותה בליגה. ווטפורד תסיים את העונה עם משחק חוץ קשה יותר מול אותה ארסנל, שתרצה לסיים את העונה בטעם מתוק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully