וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרכש היקר בתולדות המועדון: ג'וד בלינגהאם חתם רשמית בבורוסיה דורטמונד

ילד הפלא בן ה-17 נרכש מברמינגהאם תמורת סכום שיא המוערך בכ-35 מיליון יורו. לאחר החתימה אמר: "בהתחשב ברקורד שלהם עם שחקנים צעירים, זו היתה החלטה קלה"

בווידאו: שחקני ריאל מדריד חוגגים אליפות/מתוך טוויטר

בווידאו: ריאל מדריד חוגגת אליפות

עסקה גדולה בגרמניה: ג'וד בלינגהאם נרכש היום (שני) רשמית על ידי בורוסיה דורטמונד, ויעזוב את ברמינגהאם מיד עם סיום העונה. ילד הפלא האנגלי, בן 17 בלבד, נחשב לאחד הצעירים המבטיחים בכדורגל העולמי. על פי דיווחים, הוא העדיף את דורטמונד על פני ליברפול, צ'לסי ומנצ'סטר יונייטד שחיזרו אחרי באופן נמרץ. העסקה מוערכת בכ-35 מיליון יורו - הסכום הגבוה אי פעם ששילמה דורטמונד על שחקן כלשהו. הוא חתם לחמש שנים.

"אני נרגש להצטרף לאחד המועדונים הגדולים באירופה. הכיוון שהם הולכים אליו והרקורד שלהם עם שחקנים צעירים אחרים הפכו את ההחלטה לקלה עבורי ועבור משפחתי", אמר בלינגהאם לאתר הרשמי של ברמינגהאם. "אני כבר לא יכול לחכות לשחק מול האוהדים של דורטמונד, בתקווה שיחזרו מהר לאצטדיונים".

בלינגהאם הפך העונה לשחקן הרכב קבוע בקבוצה מהצ'מפיונשיפ על אף גילו הצעיר. הוא חוזר כאמור על ידי הקבוצות הבכירות באנגליה, אולם בחר בחממה של דורטמונד וישתף פעולה עם עוד כמה שחקנים צעירים מלהיבים כמו ארלינג הולאנד וג'יידון סאנצ'ו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully