וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

30 אלף יורו לדקת משחק: העונה העגומה בקריירה של גארת' בייל

הוולשי שמרוויח משכורת עתק צבר 360 דקות משחק מתחילת 2020 ולא כבש מאז ספטמבר. כמה כסף ריאל מדריד בזבזה עליו ומה היעד הבא?

בווידאו: שחקני ריאל מדריד חוגגים אליפות/מתוך טוויטר

בווידאו: שחקני ריאל מדריד מרימים את זידאן

ריאל מדריד חתמה אמש (ראשון) את עונת 2019/20 עם 2:2 מול לגאנס במשחק שבו במחצית השנייה שיחקו כמעט כל המחליפים. אלא שמי שבלט בהיעדרו היה גארת' בייל. הוולשי, שב-2013 נרכש על ידי ריאל מדריד תמורת בסביבות 100 מיליון יורו והפך לשחקן היקר בעולם, החל טוב אבל אחרי שכריסטיאנו רונאלדו היו שציפו שהוא יהיה יורשו של הפורטוגלי. אלא שמאז בייל רק דעך, התעסק יותר בגולף מאשר בכדורגל והביע חוסר חשק מוחלט בעונה הזו שבה הבלאנקוס החזירו לעצמם את תואר האליפות מבלי שהוא כמעט משחק.

שחקן ריאל מדריד גארת' בייל. רויטרס
העונה הגרועה בקריירה שלו. גארת' בייל/רויטרס

אבל זה שבייל לא משחק, לא פוגע לו בכיס ועל פי הדיווחים הוולשי משתכר לא פחות מ-383 אלף יורו בשבוע. אבל כמה דקות בייל שיחק באמת בריאל מדריד? מאז תחילת 2020, הוולשי רשם במצטבר 360 דקות בלבד של כדורגל, שווה ערך לארבעה משחקים שלמים בכמעט שמונה חודשים. אם מתרגמים את זה לדקות משחק, הרי שבייל הרוויח מעל 30 אלף יורו לכל דקת משחק ובערך 500 יורו על שנייה שהוא דורך על הדשא.

אגב, גם במשחקים שבייל שיחק הוא לא היה יעיל במיוחד והשערים האחרונים שלו בליגה היו בצמד מול ויאריאל אי שם בספטמבר בשנה שעברה. בייל לא ימשיך יחד עם זידאן בעונה הבאה, זה כבר ברור. אבל מי תהיה הקבוצה שתסכים לשלם לו את הסכומים שהוא הרוויח בספרד? בתקשורת הבריטית טוענים שטוטנהאם מעוניינת להחזיר את השחקן שכיכב אצלה בעונת 2012/13 עם 21 שערי ליגה ועונה מופלאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully