וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אדן הזאר: "מבחינה אישית זו הייתה העונה הגרועה ביותר בקריירה שלי"

הבלגי מסכם עונת בכורה לא פשוטה במדי ריאל מדריד, אך צופה אל העתיד: "היעד הבא זה ליגת האלופות". על בנזמה: "הראה שהוא הטוב ביותר"

בווידאו: שחקני ריאל מדריד חוגגים אליפות/מתוך טוויטר

בווידאו: שחקני ריאל מדריד חוגגים אליפות

שחקני ריאל מדריד חגגו לפני שלושה ימים אליפות מספר 34, אך נראה כי ההישג לא תיקן את הרושם מעונת הבכורה הלא פשוטה שעבר אדן הזאר. הרבה הוטל על כתפיו של הבלגי שעבר לבלאנקוס מצ'לסי בקיץ הקודם תמורת לא פחות ממאה מיליון יורו. תחילה סומן הזאר כיורש אפשרי לכריסטיאנו רונאלדו, שעזב את ריאל לטובת יובנטוס ב-2018, אך השחקן לא הצליח לעמוד בציפיות ורשם עונה מאכזבת במהלכה רשם לא מעט פציעות, 15 הופעות וכבש שוער בודד.

"זכינו השניה באליפות כקבוצה", אמר הזאר בריאיון בצרפת. "אבל מבחינה אישית זו בטוח הייתה העונה הגרועה ביותר בקריירה שלי". עם זאת, שחקן הכנף מביט קדימה לעבר חידוש משחקי ליגת האלופות בתחילת אוגוסט: "כשאתה משחק בריאל מדריד אתה רוצה לזכות בכל התארים", אמר. "היעד הבא זה ליגת האלופות. זה יהיה קשה, כי למנצ'סטר סיטי יש קבוצה טובה".

זינדין זידאן מאמן ריאל מדריד עם אדן הזאר. רויטרס
"הוא סומך על השחקנים והשחקנים סומכים עליו". אדן הזאר עם זידאן/רויטרס

אדן הזאר שפע מחמאות לחלוץ ריאל קארים בנזמה: "הוא בנאדם מאוד נחמד, אדם פשוט. הוא כאן כדי לנצח משחקים, לא כדי להבקיע. אני חושב שהשנה הוא הראה שוב שהוא פשוט הטוב ביותר". על רפאל וראן אמר הבלגי: "הוא עדיין צעיר, אבל אני חושב שכבר עכשיו הוא אחד משחקני ההגנה הטובים בעולם".

שחקן הכנף החמיא גם למאמנו, זינדין זידאן: "כמאמן, הוא בדיוק כמו שהוא היה כשחקן. הוא יודע בדיוק מה להגיד בזמן הנכון. הוא סומך על השחקנים והשחקנים סומכים עליו, זו הסיבה שהשילוב הזה עובד". הזאר התבקש לסכם את העונה: "זו הייתה עונה די מוזרה - הכל קרה. כבר עכשיו עשינו עונה טובה מאוד, אבל אני חושב שהיא תהיה טובה אפילו יותר אם נעבור לשלב הבא בליגת האלפות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully