וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: מילאן הלוהטת ניצחה 1:2 את ססואולו, אטאלנטה במקום השני

צמד של זלאטן סידר לרוסונרי ניצחון שביעי בתשעה משחקים ומקום חמישי במשחקו ה-200 של דונארומה. מוריאל כבש את שערו ה-11 כמחליף (מתוך 18) והעניק לקבוצתו 0:1 קטן על בולוניה

בווידאו: שחקני ריאל מדריד חוגגים אליפות/מתוך טוויטר

בווידאו: שחקני ריאל מדריד חוגגים אליפות

המחזור ה-35 בליגה האיטלקית נפתח הערב (שלישי) עם 0:1 קטן של אטאלנטה על בולוניה, בדרך למקום השני בטבלה, לפחות זמנית. מילאן הלוהטת ניצחה 1:2 את ססואולו ועקפה את נאפול ורומא בדרך למקום החמישי.

לואיס מוריאל שחקן אטאלנטה. GettyImages
18 שערים העונה. לואיס מוריאל חוגג/GettyImages

אטאלנטה - בולוניה 0:1

ג'אן פיירו גאספריני הורחק בדקה ה-36 ושחקניו שוב לא הציגו את היכולת ההתקפית הרגילה, אבל הפעם שער אחד הספיק כדי להשיג שלוש נקודות ולהתמקם לפחות זמנית במקום השני, מרחק שש נקודות מיובנטוס המוליכה ועם משחק יותר. בולוניה החזיקה יותר בכדור ומוסא בארו גם נעצר בקורה, אבל לאטאלנטה יש את הסופר-סאב של אירופה, לואיס מוריאל. הקולומביאני נכנס בדקה ה-46 ואחרי 17 דקות על המגרש קיבל כדור מבן ארצו דובאן ספאטה ובעט אל הרשת מ-14 מטרים. שערו ה-18 העונה של מוריאל, שעקף את ספאטה (17) כאשר 11 משעריו היו כמחליף. רק לפאקו אלקאסר היו יותר, עם 12 שערים כמחליף במדי בורוסיה דורטמונד ב-2018/19.

זלאטן איברהימוביץ' שחקני מילאן חוגגים. GettyImages
חגגו גם מול ססואולו. שחקני מילאן/GettyImages

ססואולו - מילאן 2:1

הרוסונרי בכושר נהדר ואחרי שהפגיזו חמישייה לרשתה של בולוניה במחזור הקודם, השיגו ניצחון שביעי בתשעה מחזורים מאז החזרה מפגרת הקורונה. ג'נאלואיג'י דונארומה, רק בן 21, ערך את הופעתו ה-200 בסרייה A בשערה של מילאן וראה את זלאטן איברהימוביץ' נוגח את הראשון בדקה ה-19 אחרי בישול של הקאן צ'לחנוילו. פרנצ'סקו קאפוטו מלך שערי ססאולו השווה בפנדל בדקה ה-42, אבל זלאטן החזיר את היתרון לקבוצתו אחרי עוד בישול של הטורקי ומהאדי בוראביה מססואולו הורחק בצהוב שני בתוספת הזמן הארוכה של המחצית הראשונה. מילאן עקפה את נאפולי ורומא ועלתה למקום החמישי עם הניצחון הזה. ססואולו נעצרה אחרי שמונה משחקים ללא הפסד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully