וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנור סולומון "מאושר לכבוש סוף סוף בבעיטה חופשית", ושוב זוכה לשבחים

הישראלי נבחר בפעם השנייה ברציפות לנבחרת המחזור באוקראינה: "השחקן הטוב במגרש". אותו עניין בעיקר השער הראשון שכבש ממצב נייח

מנור סולומון כובש במדי שחטאר דונייצק/טוויטר

בווידאו: סולומון כובש אמש בבעיטה חופשית

סיום עונה מרשים מאוד למנור סולומון. קשר נבחרת ישראל חתם אמש (ראשון) את עונת 2019/20 בליגה האוקראינית עם שער ובישול ב-2:2 של שחטאר דונייצק מול אלכסנדריה, במה שהיווה המשך ישיר ליכולתו הטובה בתקופה האחרונה.

כמו במחזור שעבר, גם הפעם נכלל סולומון בנבחרת המחזור של הליגה ובאתר "פוטבום" כתבו עליו: "הוא היה השחקן הטוב במגרש. בזכותו, ההתקפה של שחטאר נראתה קטלנית במחצית הראשונה. הוא בישל לטטה את השער הראשון, כבש בעצמו את השני ויצר לחבריו עוד מספר הזדמנויות שהם לא השכילו לנצל".

סולומון שמח בסיום מביצועיו האישיים, ובעיקר מהעובדה שסוף סוף כבש בבעיטה חופשית - לראשונה מאז הצטרף לשחטאר. "אני מאושר שכבשתי בבעיטה חופשית. זו הפעם הראשונה שלי, וזה משמח מאוד", אמר לתקשורת האוקראינית בסיום.

מנור סולומון, שחטאר דונייצק. מתוך האתר הרשמי של שחטאר דונייצק, אתר רשמי
סיומת מרשימה לעונה. מנור סולומון/אתר רשמי, מתוך האתר הרשמי של שחטאר דונייצק

יחד עם זאת, סולומון לא יכול היה להיות מרוצה מהתוצאה. "שחטאר תמיד שואפת לנצח בכל משחק, ולמרות שלפעמים נראה שקל לנצח בליגה הזו, זה ממש לא נכון. יש כאן בוצות חזקות, אבל יש לנו סגל מוכשר ורציני עם מאמנים נהדרים שעזרו לנו לאורך העונה. אני חושב שבאופן כללי היתה לנו עונה נהדרת".

סולומון ושחטאר יתפנו להתכונן כעת למשחק הגומלין מול וולפסבורג בשמינית גמר הליגה האירופית, אליו יגיעו עם יתרון של 1:2 מהמשחק הקודם. "יש לנו שבועיים וחצי להתכונן. אני בטוח שהמאמנים יביאו אותנו למשחק הכי מוכנים שיש. יש מטרה אחת, והיא להעפיל לרבע הגמר", סיכם סולומון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully