וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות פניות מרובות מאוהדים: מכבי נתניה תחל במפתיע במכירת מנויים

20.7.2020 / 6:38

למרות שחזרת הקהל למגרשים נראית רחוקה, האוהדים נרתמים בניסיון לסייע למועדון לצלוח את המשבר. מסתמן: דראפיץ' וברדה יילכו לבוררות

ריימונד אטפלד כובש במדי אברטון/מתוך יוטיוב

בווידאו: ביצועיו של המאמן החדש ריימונד אטפלד בתור שחקן

מכבי נתניה לא תחכה לראות האם יהיה קהל בעונה הבאה ועל פי בקשת האוהדים, תפתח בתוך כשבוע במכירת מנויים לעונה הבאה. מדובר במהלך מפתיע, שכן אין בשלב הזה צפי לחזרת קהל למגרשים וגם קיום הליגה מוטל בספק, אבל לדברי גורמים במועדון, הגיע אליהם מסר מעשרות אוהדים ואף מעבר לכך שיש רצון לסייע למכבי נתניה ולתקציב השוטף באמצעות רכישת מנויים.

הצפי במכבי נתניה הוא למכירת כ-1,500 מנויים בתוך עשרה ימים מרגע שתחל המכירה. נתניה קבעה בעונה החולפת מספר שיא של 4,500 מנויים וכאמור במועדון משוכנעים שלפחות שליש מהאוהדים יחדשו את המנוי כדי לסייע למועדון להתמודד עם המצב הקשה.

אוהדי מכבי נתניה. ברני ארדוב
נרתמים למאמץ. אוהדי מכבי נתניה/ברני ארדוב

למרות שמנתונים שהגיעו למועדון, אוהדים רבים מוכנים גם לוותר על הכסף אם לא תותר כניסת קהל, במכבי נתניה לא מתכוונים להגזים ויכינו מתווה לזיכוי עבור חלק מהמשחקים שהקהל לא יוכל לראות. זאת בהנחה שקיימת גם האפשרות שלאורך כל העונה לא תותר כניסה לקהל.

מכבי נתניה החלה אתמול את עידן ריימונד אטפלד. המאמן ההולנדי קיים אימון ארוך מאוד של שעתיים וחצי כבר ביום הראשון. הבלם טים הויבאך כבר לא יחזור אחרי שמכבי נתניה פיצתה אותו בשלוש משכורות בסכום כולל של 45 אלף יורו נטו.

באשר לסלובודן דראפיץ' ולשי ברדה, מכבי נתניה וצמד המאמנים היוצא שלה אינם מצליחים להגיע להבנות ולסיכום על התרת החוזה ונראה שהצדדים ייפגשו במוסד לבוררות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully