וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: יובנטוס גברה 1:2 על לאציו, כריסטיאנו רונאלדו כבש צמד

יובנטוס ממשיכה בדרכה הבטוחה לאליפות נוספת עם ניצחון על יריבתה לצמרת. רונאלדו כבש צמד מהיר (51 ו-54) והגיע ל-30 שערים, אימובילה צימק (83) ונצמד אליו בראשות טבלת הכובשים

בווידאו: שחקני ריאל מדריד חוגגים אליפות/מתוך טוויטר

בווידאו: שחקני ריאל מדריד חוגגים אליפות

יובנטוס השיגה הערב (שני) עוד ניצחון חשוב, כשגברה 1:2 על לאציו במסגרת המחזור ה-34 של הליגה האיטלקית. כריסטיאנו רונאלדו כבש צמד, ועזר לגברת הזקנה להגדיל את הפער ל-8 נקודות בפסגה בזכות ניצחון על מי שהייתה יריבתה הגדולה לאורך רוב העונה, ולאחרונה דועכת עם החזרה מהפגרה.

אחרי מחצית מאופסת, רונאלדו כבש שער (51) עם הפנדל ה-12 שלו העונה, תוך 3 דקות השלים צמד (54) בזכות בישול של פאולו דיבאלה (שלא אמור היה לפתוח, ונכלל ב-11 רק בגלל שהיגואין נפצע בחימום), ואומנם לאציו צימקה לפני הסיום מעוד שער של אימובילה בפנדל (83) אבל בסופו של דבר יובה השלימה את המשימה, שוב בעזרתו של שצ'סני המצוין, שסיפקה הדיפה נהדרת לפני הסיום מכדור חופשי. עבור לאציו זה משחק חמישי רצוף ללא ניצחון, בעוד יובנטוס קטעה רצף של שלושה משחקים ללא ניצחון - וברגע הנכון.

כמו כן נמשכת הדרמה במירוץ לתואר השערים: רונאלדו הגיע ל-30 שערים העונה, וכבר עבר את אימובילה בטבלת הכובשים באיטליה, אבל אימובילה הצליח להשתוות אליו וכרגע שניהם עם 30 גולים העונה, כשלשניהם 12 פנדלים.

* לפני המשחק פאביו פראטיצ'י, המנהל המקצועי של יובנטוס, שם קץ לספקולציות ואישר שמאמן הקבוצה מאורציו סארי יישאר גם בעונה הבאה.

כריסטיאנו רונאלדו שחקן יובנטוס חוגג עם פאולו דיבאלה. רויטרס
תודה חבר. רונאלדו מודה לדיבאלה/רויטרס
פאולו דיבאלה שחקן יובנטוס מול פליפה קאיסדו שחקן לאציו. רויטרס
פתח בהרכב רק בגלל פציעה של היגואין בחימום, והצטיין. דיבאלה/רויטרס
מאוריציו סארי מאמן יובנטוס חוגג עם כריסטיאנו רונאלדו. GettyImages
מרגישים את זה בא. יובה וסארי/GettyImages

מהלך המשחק

יובנטוס הייתה קרובה לעלות ליתרון כבר בדקה ה-11 אחרי הרחקה רעה של סרגיי מילינקוביץ' סאביץ'. הכדור הגיע לדה ליכט, שהעביר מסירת רוחב בנגיעה ואלכס סנדרו נגח לקורה ממצב מסוכן מאוד. בדקה ה-36 אדריאן ראביו סיכן את השער אחרי שפרץ משמאל ובעט מזווית קשה מאוד, סטראקושה הדף. לאציו כמעט כבשה בדקה ה-44 אחרי שצ'ירו אימובילה קיבל כדור מרחק 20 מטר מהשער בערך, התקדם קצת ובעט חזק וטוב, אבל נעצר בקורה.

במחצית השנייה זה הגיע: רונאלדו שלח בעיטה חזקה מחוץ לרחבה, השופט צפה ב-VAR והחליט שהכדור פגע בידו של בסטוס, וכריסטיאנו כבש מהנקודה הלבנה (52) כדי להעלות את יובה ל-0:1. לאציו עוד לא הספיקה להתאושש, ודיבאלה חטף כדור, דהר לבד עם רונאלדו לעבר השער, גלגל לו יפה ימינה והשאיר אותו לבד מול שער ריק, והפורטוגלי השלים צמד (54) עם שער 30 בליגה העונה, שהעלה אותו מעל צ'ירו אימובילה, בראש טבלת המבקיעים בסרייה A. לצערו, אימובילה ניצל שגיאה בהגנה של הגברת הזקנה והססנות של בונוצ'י, שבגלל חוסר הבנה עם שצ'סני הגיב מאוחר והכשיל את חלוץ לאציו ברחבה. אימובילה בעט חזק את הפנדל פנימה, ובדקה ה-83 צימק ל-2:1.

הרכב יובנטוס: וויצ'ך שצ'סני, חואן קואדרדו, לאונרדו בונוצ'י, מתייס דה ליכט, אלכס סנדרו, אדריאן ראביו, ארון ראמזי, רודריגו בנטנקור, דוגלאס קוסטה, כריסטיאנו רונאלדו, פאולו דיבאלה.

הרכב לאציו: תומאס סטראקושה, בסטוס, לואיז פליפה, פרנצ'סקו אצ'רבי, מנואל לצארי, סרגיי מילינקוביץ' סאביץ', דנילו קטאלדי, מרקו פארולו, דג'באן אנדרסון, פליפה קאיסדו, צ'ירו אימובילה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully