וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה: חן עזרא חתם לשנתיים נוספות, ריימונד אטפלד רוצה לחזק את ההגנה

19.7.2020 / 16:12

הקשר ההתקפי בן ה-31 הסכים לקצץ בשכרו והאריך חוזה, המאמן החדש לאחר אימון הבכורה: "המועדון מוכן לעונה טובה יותר מהקודמת"

ריימונד אטפלד כובש במדי אברטון/מתוך יוטיוב

בווידאו: המאמן החדש ריימונד אטפלד כובש בימיו כשחקן אברטון

מכבי נתניה הודיעה היום (ראשון) כי חן עזרא חתם במועדון לשנתיים נוספות. השחקן שהחל את הקריירה שלו בבוגרים בקבוצה מעיר היהלומים ב-2007, שב במהלך העונה שעברה לליגה בישראל וחתם בנתניה לאחר שהחל את העונה באומוניה ניקוסיה הקפריסאית. על פי הודעת הקבוצה החוזה בין השחקן והמועדון נחתם לאחר שעזרא הסכים לקצץ בחוזהו: "מכבי נתניה רוצה להודות לחן על הנאמנות, האמונה בדרך, הנכונות לקצץ בשכר והשאיפה לשחק במועדון נעוריו".

עזרא בן ה-31 החל כאמור את קריירת המשחק שלו במכבי נתניה בשנת 2007, ושיחק במועדון במשך חמש שנים, במהלכן כבש 26 שערים. לאחר מכן שיחק בבית"ר ירושלים, מכבי חיפה, הפועל תל אביב והפועל באר שבע. לקשר תשע הופעות במדי נבחרת ישראל ושער אחד במדים הלאומיים.

חן עזרא שחקן מכבי נתניה. ברני ארדוב
חתם לעוד שנתיים בנתניה. חן עזרא/ברני ארדוב

אחרי החתימה, מכבי נתניה ערכה את אימון הבכורה לקראת העונה החדשה והמאמן ריימונד אטפלד אמר: "תמיד כיף להתחיל עונה חדשה. יש לנו כמה אתגרים, כך שמאוד מרגש להיות כאן". על פילוסופית המשחק שלו: "אני אוהב משחק לחץ, אינטנסיבי, בו אנחנו מחזיקים הרבה בכדור ומקשים על היריב. אני מתרשם שהמועדון מוכן לעונה טובה יותר מהעונה הקודמת כי זה מה שהמועדון רגיל אליו, ואנחנו נשאף לשם. במצב נורמלי הייתי קורא לאוהדים לבוא לתמוך בנו במגרש, אך המצב לא רגיל בגלל הקורונה, לכן את מקווה שהם יתמכו בנו ברשתות עד שתותר החזרה למגרשים. אנחנו מחפשים לחזק את ההגנה ועוד שחקן התקפה בצד שמאל".

קפטן הקבוצה אלמוג כהן: "תמיד מרגש לפתוח עונה, במיוחד במקום שאתה כל כך אוהב, כך שיש אנרגיות חדשות וטובות מאוד. אני מקווה לשחק העונה את כל המשחקים ולהיעדר כמה שפחות. אני גם מקווה שהדברים יתחברו ושנוכל להראות את כל היכולת שלנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully