וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב תפתח את אימוניה, סיני: "כל פתיחת עונה מרגשת, צריך להסתגל לסיטואציה"

19.7.2020 / 14:37

חמשת השחקנים שקיבלו הודעות ביטול מתנהלים כאילו החוזה שלהם בתוקף, גם דגני רוצה לממש את החוזה שלו, בהנהלה מדברים על קיצוץ של 55-40 אחוז משכר השחקנים, אבל מחכים לסכומים המדויקים שיקבלו מהאוצר

בווידאו: הכרזת שר האוצר על הענקת רשת ביטחון לספורט הישראלי/מנהלת הליגה

בווידאו: שר האוצר מודיע על התמיכה בספורט הישראלי

הפועל תל אביב תפתח מחר (שני) את אימוניה לקראת עונת המשחקים הקרובה, 2020/21. תחילת האימונים תהיה עם סגל מצומצם וללא שחקני הרכש הזרים, ארמנדו קופר ועומר בראון, שנמצאים בבידוד.

בשבוע הראשון תערוך הקבוצה אימוני כושר בלבד, כאשר ביום ראשון יעברו למתכונת מלאה. נציג הבעלים משה סיני אמר לקראת פתיחת האימונים: "למרות הנסיבות הידועות לכולם, כל פתיחת עונה היא מרגשת. כמועדון כולנו צריכים להסתגל לסיטואציה שנכפתה עלינו ונבנה את הסגל הטוב ביותר שנוכל להעמיד במסגרת התקציב. אנו שמחים מאוד שהמדינה נענתה לבקשת הקבוצות וסיפקה רשת ביטחון להמשך פעילות מקצועית וכלכלית לענף הכדורגל. זו החלטה קריטית להמשך קיום הענף במתכונתו הנוכחית".

עומרי אלטמן שחקן הפועל תל אביב עם אוראל דגני. דני מרון
מי יילך ומי יישאר? דגני ואלטמן/דני מרון

חמשת השחקנים שקיבלו הודעה על ביטול חוזיהם - מאור בוזגלו, רז כהן, יואב ג'ראפי, אריק ינקו ומוטי ברשצקי - מתנהלים רגיל ומבחינתם יש להם חוזה בתוקף. גם רועי זיקרי אמור לחזור לאימונים. בהפועל בודקים משפטית האם החלטת האוצר בנוגע לקיצוצים תאפשר להם לעשות זאת גם מול ניסו אביטן ואחמד עאבד, שניים אשר קיבלו הודעת פיטורים מהמועדון במהלך העונה שעברה. מעבר לכך, האדומים שוקלים לאמץ את המתווה אליו הגיעה בית"ר ירושלים עם ארגון השחקנים, רק שהבעיה היא ששחקני בית"ר אינם מסכימים כרגע למתווה ולא מוכנים לקיצוץ של יותר מ-30 אחוז מהחוזים, כאשר בהפועל מדברים על קיצוץ של 40-55 אחוז משכר השחקנים.

עוד בוואלה!

שחקני בית"ר שוקלים להסכים לקיצוץ של עד 30 אחוז. חוגג עשוי להתקפל

לכתבה המלאה
משה סיני, המנהל המקצועי ונציג הבעלים של הפועל תל אביב. לילך וייס רוזנברג
"כמועדון כולנו צריכים להסתגל לסיטואציה שנכפתה עלינו". סיני/לילך וייס רוזנברג

גם הקפטן אוראל דגני יגיע לאימון מחר. לדגני חוזה לשנתיים נוספות והוא מתכוון לממש אותו כל עוד לא ימצא קבוצה בחו"ל. האדומים מבחינתם מוכנים שהקפטן יישאר רק בתנאי שיקצץ משמעותית בחוזהו, כאשר משה סיני וניר קלינגר נלחמים על מנת שיישאר במועדון, כמו גם לגבי עמרי אלטמן. בהפועל ממתינים לקבל הבהרות סופיות מה יהיה הסכום שיקבל המועדון כאשר תחולק הרשת ביטחון של האוצר ורק לאחר מכן יעשו חישובים סופיים של התקציב, אך כבר עתה ברור כי המועדון במצב כלכלי רעוע והגזירות על לא מעט שחקנים יהיו קשות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully