וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנהלת ליגת העל החליטה להקדים את הפיינל פור ל-26-28 ביולי

19.7.2020 / 14:13

במנהלת החליטו להקדים ביומיים את משחק הגמר של העונה והוא ייערך ביום שלישי הבא, ללא כל קשר לתוצאות סדרות הפלייאוף שמתקיימות. משחקי חצי הגמר הוקדמו ביום אחד וייערכו ביום ראשון

אולם הדרייב אין מחוטא לקראת החזרה מפגרת הקורונה/צילום: ניב אהרונסון, עריכה: ניר חן

מנהלת ליגת העל בכדורסל החליטה היום (ראשון) להקדים את הפיינל פור של עונת 2019/20 ולקיימו ב-26 וה-28 ביולי, ימים ראשון ושלישי בשבוע הבא. התאריך המקורי של חצי גמר הפיינל פור היה אמור להיערך ב-27 ביולי, יום שני, והגמר ב-30 ביולי, יום חמישי.

במנהלת קיבלו החלטה עוד לפני שבועיים, עם תחילת הגל השני של התחלואה בוירוס הקורונה, כי אם כל סדרות הפלייאוף יסתיימו בתוצאה 0:2, יקדימו את הפיינל פור בכמה ימים, אך כעת החליטו להקדימו בכל מקרה לימים ראשון ושלישי, ללא כל קשר לתוצאות הסדרות.

שחקן מכבי תל אביב דני אבדיה מול שחקן הפועל ירושלים ג'ון הולנד. דני מרון
ייפגשו כבר בשבוע הבא?/דני מרון

עוד בוואלה!

ויכוח סוער במנהלת הליגה: כיצד יחלקו 35 מיליון שקל בין הקבוצות?

לכתבה המלאה

סדרות רבע גמר הפלייאוף נמצאות כעת אחרי משחק מספר 1, כשכל הקבוצות הביתיות ניצחו את המשחק הראשון. הערב ייערך המשחק השני בשתיים מהסדרות: עירוני נס ציונה תארח את הפועל ירושלים (21:15, ספורט 5) ומכבי חיפה תארח את מכבי ראשון לציון (19:25, ספורט 5), כשאם ירושלים וראשון לציון ינצחו, הן יבטיחו מפגש ביניהם בחצי גמר הפיינל פור.

משחקי מספר 2 יימשכו מחר (21:00, ספורט 5) עם המשחק השני בגן נר בין הפועל גלבוע/גליל להפועל חולון, כשהסגולים ינסו להבטיח מקום בפיינל פור, ובשלישי ייערך המשחק השני בדרבי, בדרייב אין (21:00, ספורט 5) אחרי הניצחון הדרמטי של מכבי תל אביב אמש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully