וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במכבי תל אביב יודעים: "זה שיצאנו עם ניצחון זה נס". דאגה ממצב הפצועים

19.7.2020 / 6:30

הצהובים לא מרוצים מהיכולת בניצחון הדרמטי על הפועל תל אביב, אך מאמינים כי ייראו אחרת בשלישי. זוסמן: "יודעים מה אנחנו שווים, לא באנו מספיק מוכנים". חוסר ודאות לגבי מצבו של אייסי

לוקה דונצ'יץ' ודאלאס מאבריקס מתאמנים באורלנדו לקראת חזרת ה-NBA/אתר רשמי

בווידאו: דונצ'יץ' ודאלאס מתאמנים באורלנדו

מכבי תל אביב גברה אמש (שבת) 66:67 על הפועל תל אביב במשחק הראשון ברבע גמר הפלייאוף, ואומנם הצהובים רחוקים ניצחון אחד מהגעה לפיינל פור שייערך ביד אליהו, אך למרות הניצחון הם יצאו מהאולם הביתי שלהם עם תחושות לא טובות.

יובל זוסמן מכבי תל אביב מול סק הנרי הפועל תל אביב. ברני ארדוב
שיפור בהגנה לקראת הסיום. זוסמן/ברני ארדוב

מכבי הציגה אולי את משחקה החלש ביותר בבית העונה, פיגרה לאורך כל המשחק, כשבשיא, לקראת סוף הרבע השלישי, ברחה היריבה העירונית ליתרון 40:55. בשלב הזה התעורר סקוטי ווילבקין, בצוותא עם טיילר דורסי ודני אבדיה והצליחו להפוך את התוצאה ולתת למכבי את הניצחון. השחקן היחיד שהופיע כמו שצריך עבור הצהובים היה יובל זוסמן שסיים את המשחק עם 12 נקודות ו-9 ריבאונדים, אך עם שלשה אחת מתוך 7 נסיונות.

"זה שיצאנו מכאן עם ניצחון זה נס", אמר אחד מאנשי מכבי לאחר המשחק, "היה כתוב על הערב הזה הפסד מהדקה הראשונה. לא היינו במשחק כמעט 30 דקות, וגם כשהצלחנו להפוך את התוצאה נתנו להם שוב להוביל. לא הגיע לנו לנצח, אבל ניקח את הניצחון הזה ונלמד לקראת יום שלישי. מה שבטוח, ביכולת הזאת לא נזכה באליפות".

עוד בוואלה!

ספרופולוס מודאג מהיכולת של מכבי תל אביב: "צריך להתעורר". האנטר נהנה: "וואו"

לכתבה המלאה
שמעון מזרחי, יו"ר מכבי תל אביב. ברני ארדוב
הרבה מזל. מזרחי/ברני ארדוב
סקוטי ווילבקין מכבי תל אביב מול תומר גינת הפועל תל אביב. ברני ארדוב
זייפו רוב המשחק. ווילבקין וחבריו/ברני ארדוב

"אם נסכם את המשחק במילה אחת זה בלאגן, הם שיחקו יותר טוב מאיתנו ברוב שלבי המשחק, התעשתנו ובסוף מה שמשנה זה התוצאה הסופית", אמר יובל זוסמן בסיום, "בחצי הראשון המאמן אמר לנו שבכדורים 50:50 זה היה 1:8 להם, זה הראה שבאנרגיה הם יותר טובים מאיתנו, הם קבוצה צעירה מאוד ונלחמו על כל כדור. לא באנו מוכנים מנטאלית היום. ידענו שהם יבואו ויחטיפו לנו מכות בידיים, לא היינו מספיק מרוכזים בחצי הראשון. המשחק היה מאוד מבולגן. הם עשו מה שהם רוצים, ברבע האחרון זה היה נראה אחרת, היה להם יותר קשה לשמור אותנו ככה".

ניקולה וויצ'יץ' מכבי תל אביב. ברני ארדוב
פרצוף מודאג. וויצ'יץ'/ברני ארדוב

הגארד של הצהובים דיבר על מה מחכה לקבוצתו ביום שלישי בדרייב אין: "מנסים להישאר מרוכזים ומפוקסים, המשחק היה מאוד מבולגן, המוטיב החוזר הוא בלאגן, לא ידענו איך להתמודד עם זה. אנחנו יודעים מה אנחנו שווים, בסוף דברים ייכנסו. לא באנו מספיק מוכנים. בטוח שנבוא טוב יותר למשחק הבא. זה לא מתאים למשחק ההתקפה שלנו, לא היה לנו מספיק אסיסטים".

דני אבדיה מכבי תל אביב. ברני ארדוב
ערב לא קל. אבדיה/ברני ארדוב

מי שלא שיחק במכבי היה הפורוורד קווינסי אייסי, שנרשם בפעם השלישית ברציפות לסגל הקבוצה אך לא שיחק בשל פציעה. במכבי התקשו להעריך האם אייסי יוכל לשחק עוד העונה, כשלדברי אחד מאנשי הקבוצה, "הכל תלוי בתחושות שלו, אבל נראה שיקח עוד זמן עד שהוא יוכל לשחק". גם אלייז'ה בריאנט סובל מפציעה ברגלו, ובשלב הזה ייתכן מאוד שהקבוצה תשחק עד לסיום העונה עם ארבעה זרים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully