וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרופולוס מודאג מהיכולת של מכבי תל אביב: "צריך להתעורר". האנטר נהנה: "וואו"

18.7.2020 / 23:10

האלופה ניצחה בשיניים את הדרבי, המאמן הודה ש"לא היינו מוכנים מנטאלית למשחק פלייאוף", אבל גם גם ידע להחמיא לשחקנים: "בפיגור 15 הפרש הראינו את האופי שלנו" . האנטר: "במילה אחת - וואו"

אולם הדרייב אין מחוטא לקראת החזרה מפגרת הקורונה/צילום: ניב אהרונסון, עריכה: ניר חן

מכבי תל אביב יכולה לנשום לרווחה הערב (שבת) אחרי הניצחון על הפועל תל אביב בפתיחת הפלייאוף (66:67). שחקני האלופה קרטעו לאורך רוב המשחק, הציגו משחק התקפה מבולבל, נקלעו לפיגור 15 ברבע השלישי וראו את האדומים חוגגים בהיכל, אבל רבע אחרון של 10:20 הציל את הצהובים והוליך אותם לניצחון קשה על היריבה העירונית, במשחק קשה מאוד, וביכולת שאמורה להדאיג את הקבוצה לקראת ההמשך, לאור הקרטוע של השחקנים עד עתה מאז החזרה מהפגרה.

יובל זוסמן שחקן מכבי תל אביב מול ג'ורדן דייויס שחקן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
יובל זוסמן שחקן מכבי תל אביב מול ג'ורדן דייויס שחקן הפועל תל אביב/ברני ארדוב

המאמן יאניס ספרופולוס אמר בסיום: "אני מברך את השחקנים על הניצחון ועל היכולת רק ברבע האחרון, אני לא מרוצה מאיך שפתחנו את המשחק, לא היינו מוכנים מנטאלית לשחק משחק פלייאוף. לרוע המזל לא היינו מוכנים, אבל כמו שראיתם, הראינו את האופי שלנו, שינינו את המומנטום של המשחק עם הגנה טובה, וקלענו זריקות פנויות.

עוד בוואלה!

רבע גמר הפלייאוף: מכבי תל אביב ניצחה 66:67 דרמטי את הפועל תל אביב

לכתבה המלאה

האנטר: "במילה אחת - וואו"

"הפועל צופפו את האמצע והחטאנו הרבה שלשות פנויות. הפועל תל אביב שלטה במשחק עד הדקה ה-27, ואחרי הפיגור ב-15 הפרש הראינו את האופי שלנו. אני חושב שמנטאלית לא היינו מוכנים, נדבר עם השחקנים וננסה להבין מה הסיבה. זה רגע שצריך להתעורר ממנו, ניצחנו ולא שיחקנו טוב, צריך לשחק טוב יותר כדי להמשיך ולנצח. אם טעינו ולא נלמד מהטעויות, מה אפשר לומר? אני מקווה שנלמד מזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully