וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב זעמה על השיפוט במהלך האחרון, דייויס: "סטיבי וונדר יכול היה לראות את זה"

18.7.2020 / 23:00

תסכול גדול אצל האדומים אחרי ההפסד בדרבי, במיוחד על ההחלטה שלא לשרוק עבירה במהלך המכריע: "השופטים פחדו לשרוק". קסטריטיס: "השארנו את הלב, אנחנו מרגישים כאילו ניצחנו"

אולם הדרייב אין מחוטא לקראת החזרה מפגרת הקורונה/צילום: ניב אהרונסון, עריכה: ניר חן

תסכול גדול נרשם הערב (שבת) בהפועל תל אביב אחרי ההפסד 67:66 למכבי תל אביב בפתיחת הפלייאוף. אומנם האדומים הציגו משחק מעודד, נראו מוין בשלושת הרבעים הראשונים, וברבע השלישי אף הובילו ב-15 על האלופה כשהם מצליחים לעצור את הצהובים על סקור נמוך - אבל לאט לאט הקבוצה של ספרופולוס הצליחה לחזור, ומחקה את הפיגור. למרות זאת לאדומים הייתה הזדמנות לנצח במשחק, אבל במהלך האחרון פספסו מספר הזדמנויות. בהפועל כמובן כעסו מאוד על ההחלטה בסיום המשחק לא לשרוק עבירה במהלך האחרון. "השופטים פחדו לשרוק", אמרו בקבוצה. ג'ורדן דייויס צייץ בסיום: "אני בדרך כל לא מתלונן על שופטים, אבל לעזאזל בן אדם... סטיבי וונדר יכול היה לקבל את שתי ההחלטות האלה".

כרם משעור שחקן הפועל תל אביב עם חואקין שוכמן, ג'ורדן דייויס. ברני ארדוב
כרם משעור שחקן הפועל תל אביב עם חואקין שוכמן, ג'ורדן דייויס/ברני ארדוב

מאמן הקבוצה יאניס קסטריטיס אמר בסיום: "אנחנו גאים בשחקנים שלנו, הקבוצה הזאת הוכיחה יום אחרי יום כמה קשוחים הם מנטאלית, כמה מוכנים הם להתגבר על כל סיטואציה קשה כמו ההפסד באשדוד. הוכחנו שאנחנו יכולים להיות תחרותיים, השארנו את הלב, אנחנו מרגישים כאילו ניצחנו, מגיע לנו להרגיש ככה. אם נרגיש שאנחנו יכולים להשיג יותר, ונאבד את הפוקוס, לא יהיה לנו צ'אנס טוב מדי. אנחנו גאים בצורה שנלחמנו, נתנו דקות לשחקנים צעירים, נתקדם למשחק הבא.

עוד בוואלה!

רבע גמר הפלייאוף: מכבי תל אביב ניצחה 66:67 דרמטי את הפועל תל אביב

לכתבה המלאה

"אולי זה לא הגיוני להרבה אנשים, אנחנו משקיעים הרבה באנרגיה על המגרש ובלשחק הגנה חזקה. זה יכול לעלות באחוזים וביכולת מהקו גם. מה אנחנו צריכים לתקן? דברים קטנים. אולי עוד ריבאונד הגנה. אני לא אגיב על המהלך האחרון, אם נתמקד במשהו אחר, המשחק הבא יהיה קשה מאוד בשבילנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully