וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בהפועל תל אביב לא נרגעים: "40 שנה ששופטים מפחדים ממכבי תל אביב"

19.7.2020 / 7:28

האדומים זועמים אחרי ההפסד הדרמטי בפתיחת הפלייאוף: "כלום לא השתנה". הם עשויים לדרוש לפסול את שלישיית השופטים ממשחקיהם הבאים

לוקה דונצ'יץ' ודאלאס מאבריקס מתאמנים באורלנדו לקראת חזרת ה-NBA/אתר רשמי

בווידאו: דאלאס ודונצ'יץ' חזרו לאימונים

כעס ותסכול גדול אצל אנשי הפועל תל אביב בעקבות ההפסד הדרמטי אמש (שבת) 67:66 למכבי תל אביב במשחק מספר 1 ברבע גמר הפלייאוף. האדומים הוליכו מפתיחת המשחק, ועד לדקות הסיום של ההתמודדות, ואף יכלו לנצח את המשחק אלא שבמהלך האחרון החמיצו מספר הזדמנויות לקלוע כשלטענת אנשי הקבוצה נעשו כמה עבירות על השחקנים האדומים ג'ורדן דיוויס, סק הנרי ותומר גינת בניסיון לקלוע את סל הניצחון.

עם סיום המשחק החלו חלק גדול מכ-30 אנשי הקבוצה ששהו ביציעי יד אליהו לבוא בטענות לצוות השיפוט, חלקם חברי הנהלה בכירים. "אם המצב היה הפוך, היו עוצרים את השעון עד שמכבי הייתה קולעת את סל הניצחון", אמר אחד מהם ביציאה מהאולם, "איגוד הכדורסל ומנהלת הליגה צריכים לראות את מה שקרה כאן בסיום, ולהבין שכלום לא השתנה. 40 שנה של שופטים שמפחדים ממכבי תל אביב. היה חסר רק שהם ילבשו צהוב במהלך המשחק".

שחקני הפועל תל אביב אחרי ההפסד בדרבי, דניאל קופרברג, תומר גינת. ברני ארדוב
זה היה קרוב. הפועל/ברני ארדוב

בהפועל שוקלים להגיש תלונה רשמית לאיגוד השופטים נגד שלישיית השופטים עמית בלק, כפיר מועלם ואלעד לייבוביץ' בדרישה שלא ישפטו במשחקי הקבוצה בשנית. באיגוד השופטים לא הגיבו עדיין לטענות הקשות.

בצד המקצועי, מאמן האדומים יאניס קסטריטיס טען כי קבוצתו יוצאת עם תחושה של ניצחון לאור ההופעה שלהם, וכי הוא דורש מאנשיו לא להתעסק בשיפוט כדי לא להסיט את הפוקוס מהמשחק השני שייערך ביום שלישי. בהפועל שיבחו את היכולת של ים מדר שקלע 12 נקודות והוסיף 4 אסיסטים ו-3 ריבאונדים.

"שיחקנו נגד קבוצה טובה ברבע גמר פלייאוף, ובמעמד כזה צריכים להיות מרוכזים במשך 40 דקות. חבל שלא הצלחנו לשמור על זה, אבל יש לנו צ'אנס לנצח בבית ולבוא לקחת את הסדרה", סיכם חואקין שוכמן שסיים עם 7 נקודות ו-7 ריבאונדים, "אף אחד לא ציפה שנבוא לפה ונגיע להתקפה האחרונה עם אפשרות לנצח את המשח. ניקח את הטירוף שבאנו איתו לפה, ונגיע למשחק ביום שלישי".

שחקני הפועל תל אביב אחרי ההפסד בדרבי, ים מדר. ברני ארדוב
תחושת פספוס וגאווה. מדר והאדומים/ברני ארדוב
ג'ורדן דייויס הפועל תל אביב. ברני ארדוב
הפנים אומרות הכל. האדומים מאוכזבים/ברני ארדוב
מאמן הפועל תל אביב יאניס קסטריטיס. ברני ארדוב
חמק לו בין האצבעות. קסטריטיס/ברני ארדוב

שוכמן, שקלע מאז חזרת הליגה מפגרת הקורונה רק שתי שלשות מ-28 נסיונות, התייחס ליכולת הקליעה החלשה של קבוצתו שדייקה אמש בשתי שלשות בלבד מ-21 ניסיונות. "אנחנו זורקים בכמויות בלתי רגילות וממשיכים להאמין במה שיש לנו, בטוח שהסטטיסטיקה תתיישר. מקווה שכבר במשחק הקרוב בעזרת השלשות שלנו ננצח את המשחק ונחזור ליד אליהו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully