וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: אינטר חילצה 2:2 דרמטי מרומא, ספאל ירדה ליגה

לוקאקו השווה בפנדל (88) לאחר שהג'אלורוסי הפכו 1:0 ל-1:2, הפער בפסגה עומד על חמש נקודות. נועלת הטבלה הפסידה 2:1 לברשיה

בווידאו: שחקני ריאל מדריד חוגגים אליפות/מתוך טוויטר

המחזור ה-34 בליגה האיטלקית בישר הערב (ראשון) על יורדת ראשונה. ספאל נפרדה מהליגה אחרי שלוש שנים, בעקבות הפסד 2:1 בדקה ה-93 מול ברשיה שהשאירה לעצמה סיכוי קלוש לשרוד. גנואה פתחה פער של ארבע נקודות מהקו האדום בזכות 1:2 בקרב הישיר מול לצ'ה, ומי שיכולה להיות רגועה היא סמפדוריה, שהמשיכה בכושר הנפלא עם קאמבק מרשים ב-2:3 בפארמה. נאפולי חזרה למקום השישי עם 1:2 בתוספת הזמן מול אודינזה. במשחק האחרון של היום בעטה חילצה אינטר 2:2 דרמטי ברומא.

חלוץ אינטר רומלו לוקאקו. רויטרס
שער שוויון דרמטי. לוקאקו/רויטרס

רומא - אינטר 2:2

אחרי שני ניצחונות רצופים הנראזורי שמטו נקודות יקרות ופספסו הזדמנות פז לצמק את הפער מיובנטוס לשלוש נקודות בלבד, לפחות עד המשחק של מוליכת הטבלה מול לאציו. שחקניו של אנטוניו קונטה דווקא פתחו היטב ובדקה ה-15 עלו ליתרון, כשסטפן דה פריי נגח פנימה את הקרן של אלכסיס סאנצ'ס, אולם לאונרדו ספינאצולה השווה על סף ההפסקה מבישול של אדין דז'קו, שהוסיף בישול נוסף, בדקה ה-57, להנריך מחיטריאן, כדי להשלים מהפך מרשים. המילה האחרונה היתה שייכת לרומלו לוקאקו, שהשווה מהנקודה הלבנה בדקה ה-88. הפער של אינטר מהפסגה: חמש נקודות. מנגד, רצף הניצחונות של הג'אלורוסי נעצר על שלושה.

פאביו קוואליארלה עם פדריקו בונאצולי שחקני סמפדוריה. GettyImages
קאמבק מרשים של סמפדוריה. פאביו קוואליארלה עם פדריקו בונאצולי/GettyImages

פארמה - סמפדוריה 3:2

מסע ההישרדות של קלאודיו ראניירי הושלם סופית באניו טארדיני, שם שחקניו הפכו פיגור 2:0 לניצחון חמישי בשישה משחקים ועברו את רף 40 הנקודות שמבטיח הישארות בסרייה A. סמפדוריה גם עקפה על הדרך את פארמה, שרשמה הפסד שישי בשבעה משחקים. ז'רביניו עם מהלך גדול (18) וגול עצמי של ברטוש ברשינסקי (40) דווקא סידרו למארחת יתרון מבטיח, אבל הבלם ז'וליאן שאבו נגח שער בכורה (48), פאביו קוואליארלה הבלתי נגמר הקפיץ באומנות (69) והמחליף הלוהט פדריקו בונאצולי השלים מהפך מבישול של הקפטן (78).

גוראן פאנדב שחקן גנואה. GettyImages
פאנדב וגנואה עלולים למצוא את עצמם מתחת לקו האדום/GettyImages

גנואה - לצ'ה 1:2

ניצחון קריטי למארחת, שפתחה פער של ארבע נקודות מיריבתה שנותרה מתחת לקו האדום וגם הורידה רשמית את ספאל האחרונה. טוני סנאבריה העלה את גנואה ליתרון כבר בדקה השביעית ומרקו מאנקוזו בעט פנדל מעל השער בתוספת הזמן של המחצית הראשונה. קשר לצ'ה תיקן עם הרמה שאיכשהו מצאה את הרשת בדקה ה-60, אבל מתיאה פרין מנע מהפך והשוער בצד השני הפך לגיבור הטרגי, כשבעיטה של פיליפ יגיילו הפולני פגעה בקורה ומשם לגב של גבריאל ולרשת בדקה ה-81.

משחקים נוספים

נאפולי - אודינזה 1:2
לנאפולי: ארקדיוש מיליק (31), מתאו פוליטאנו (90+5). לאודינזה: רודריגו דה פול (22)

ברשיה - ספאל 1:2
לברשיה: יארומיר זמרהל (69 ו-90+3). לספאל: בריאן דאבו (42)

פיורנטינה - טורינו 0:2
לפיורנטינה: ליאנקו (עצמי, 2), פטריק קוטרונה (75)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully