וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורגן קלופ: "שיא? הייתה לנו עונה מדהימה ואף אחד לא יוכל לקחת את זה"

מאמנה של ליברפול לא התרגש לאחר ההפסד לארסנל, למרות איבוד הסיכוי להשוות את שיא הנקודות לעונה, ועל אף הפסדו הראשון לתותחנים כמאמן המייטי רדס. התגובות והמספרים

אימון הבכורה של חכים זייש בצ'לסי/אתר רשמי

בווידאו: חכים זייש באימון בכורה בצ'לסי

אכזבה מסוימת נרשמה בקרב שחקני ליברפול לאחר שהמייטי רדס הפסידו אמש (רביעי) לארסנל ואיבדו כל סיכוי לשבור או אפילו להשוות את שיא הנקודות לעונה אחת שנקבע לפני שנתיים על ידי מנצ'סטר סיטי, אשר עומד על 100. השחקנים של יורגן קלופ הוליכו 0:1 ובעטו 21 פעמים לשער היריבה לעומת 3 ניסיונות בלבד של ארסנל, ובכל זאת התותחנים יצאו עם 1:2 וניצחון ליגה ראשון על ליברפול מאז 2015.

התגובות

מאמן ליברפול יורגן קלופ אמר בסיום: "הפסקנו לשחק לאחר ה-0:1, ובשני רגעים של חוסר ריכוז ספגנו שני שערים. שיחקנו נהדר, בעטנו 21 פעמים לשער לעומת 3 פעמים מצד ארסנל, זה מדהים ששתי הטעויות הללו הרגו עבורינו את המשחק. אי אפשר לנצח משחקי כדורגל כשאתה סופג שערים כאלה".

על שיא הנקודות, אותו קבוצתו כבר לא תצליח לשבור העונה: "אנחנו האלופים. זכינו בתואר לאחר 31 מחזורים. השגנו את הנקודות שמגיעות לנו. הייתה לנו עונה מדהימה ואף אחד לא יוכל לקחת את זה מהבחורים".

מאמן ארסנל מיקל ארטטה: "הניצחון הזה ייתן לנו דחיפה מורלית לפני חצי גמר הגביע. הייתי מודאג כשהיינו בפיגור, אבל ידענו לנצל טעות שלהם ולחזור למשחק. החל מאותו רגע כבר האמנו שוב, למרות הפערים הגדולים שיש כרגע בין שתי הקבוצות".

עוד בוואלה! ספורט

אנגליה: ארסנל ניצחה 1:2 את ליברפול, שלא תשווה את שיאה של סיטי

לכתבה המלאה
מאמן ליברפול יורגן קלופ. רויטרס
הפסד ראשון כמאמן ליברפול מול ארסנל. יורגן קלופ/רויטרס

המספרים

* מדובר בהפסדו הראשון של יורגן קלופ כמאמן ליברפול מול ארסנל לאחר שמונה משחקים. עד אמש עמד מאזנו של המאמן הגרמני מול הלונדונים על חמישה ניצחונות ושלושה תוצאות תיקו.

* מדובר בניצחון שהושג בעזרת מספר האיומים המועט ביותר מצד המנצחת (3) ופער הבעיטות הגבוה ביותר בתולדות הפרמיירליג (3:21 לטובת ליברפול), מאז החלו למדוד נתונים אלה.

* השער הראשון של ארסנל הגיע אחרי טעות של וירג'יל ואן דייק. מדובר בטעות ראשונה של ההולנדי שמובילה לשער לחובת קבוצתו מאז מרץ 2019.

* סדיו מאנה כבש אתמול את שערו השישי במשחקים נגד ארסנל. הקבוצה היחידה נגדה כבש הסנגלי יותר היא קריסטל פאלאס, מולה כבש תשעה שערים.

* ריס נלסון הוא בן ה-20 ומטה החמישי של ארסנל שכובש העונה בפרמיירליג. לפניו עשו זאת אדי אנקטיה, בוקאיו סאקה, גבריאל מרטינלי וג'ו ווילוק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully