וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: טוטנהאם הביסה 0:3 את לסטר, שכנראה תצטרך ניצחון במחזור הסיום

השועלים ככל הנראה יצטרכו לנצח את מנצ'סטר יונייטד במחזור הסיום כדי להשיג כרטיס לאלופות. קיין כבש צמד (37 ו-40)

בווידאו: שחקני ריאל מדריד חוגגים אליפות/מתוך טוויטר

המחזור ה-37 ולפני האחרון בפרמיירליג נפתח הערב (ראשון) עם שני משחקים בעלי חשיבות משמעותית. לסטר הובסה 3:0 על ידי טוטנהאם ונותרה עם מספר נקודות זהה לזה של מנצ'סטר יונייטד החמישית, לה יש משחק חסר, ובמחזור הסיום הן ראש בראש. בורנמות' רצתה להיצמד אל ווטפורד במקום ה-17 אך לא עמדה בלחץ ורשמה הפסד ביתי 2:0 מול סאות'המפטון. בתוך כך, פורסם ברשת 'סקיי' כי ווטפורד פיטרה את מאמנה נייג'ל פירסון כשנותרו לקבוצה שני משחקים בלבד.

הארי קיין שחקן טוטנהאם. רויטרס
הארי קיין חוגג את הצמד/רויטרס

טוטנהאם - לסטר 0:3

השועלים היו חייבים לנצח כדי להגיע אל מחזור הסיום מול מנצ'סטר יונייטד במצב טוב, אבל הם הובסו ועכשיו יהיו חייבים - כנראה - לנצח את השדים האדומים במחזור הנעילה. עם זאת, ייתכן בהחלט שניצחון של לסטר מול יונייטד במחזור הסיום בבית יספיק לה כדי להשיג את הכרטיס לליגת האלופות כיוון שיחס השערים שלהן שווה עכשיו כך שגם אם השדים האדומים ינצחו 0:4 במשחק ההשלמה שלהם, לסטר תצטרך "רק" 0:2 מולה במחזור הסיום. עם זאת, צריך לזכור שהקבוצה של אולה גונאר סולשיאר עדיין יכולה להגיע לאלופות דרך זכייה בליגה האירופית.

השער הראשון הגיע כבר בדקה השישית. יונג מין סון בעט לשער ולא דייק, זה פגע בג'יימס ג'סטין, שינה כיוון והלך פנימה כדי לקבוע 0:1. הארי קיין כבש את השני בדקה ה-37 אחרי בישול של לוקאס מורה והוסיף עוד אחד (יפה במיוחד) אחרי שלוש דקות מבישול נוסף של הברזילאי כדי לקבוע 0:3.

שחקן סאות'המפטון דני אינגס יחד עם ג'יימס וורד-פראוס. רויטרס
קאלום ווילסון ובורנמות' חייבים לנצח כדי להישאר בעניינים/רויטרס

בורנמות' - סאות'המפטון 2:0

המארחת רשמה את הפסדה השביעי מתוך תשעת משחקיה האחרונים ונותרה במקום ה-18 בטבלה, כשהיא רחוקה שלוש נקודות מאיזור המבטחים שמעל הקו האדום. דני אינגס כבש ראשון עבור סאות'המפטון (41), שפספס הזדמנות להשלים צמד מהנקודה הלבנה במחצית השנייה, אך החמיץ (59). בורנמות' רשמה מספר החמצות בדקות הסיום, וחגגה שוויון בתוספת הזמן, אך השופט פסל את השער בחסות ה-VAR בעקבות נבדל, וצ'ה אדאמס קבע את תוצאת המשחק עבור האורחת בדקה ה-99. מצבה של הדובדבנים נראה עגום ביותר, כשנותר מחזור אחד בלבד לסיום העונה. בורנמות' תרד באופן רשמי אם ווטפורד תסיים לפחות בתיקו את משחקה במחזור הנעילה של הפרמיירליג.

סאות'המפטון אספה העונה 31 נקודות במשחקי החוץ, כשמדובר בשיא מועדון מבחינת הקדושים, שהשוו את מאזן החוץ של לסטר סיטי השלישית. רק ליברפול לקחה העונה יותר נקודות במשחקי החוץ מאשר סאות'המפטון (41).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully