וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ז'וזה מוריניו: "למנצ'סטר יונייטד היה מזל שלאחרים לא היה"

המיוחד עקץ את קבוצתו לשעבר לאור טעויות ה-VAR מהן היא נהנית לאחרונה, אך גם החמיא: "אם תעפיל לליגת האלופות, זה בזכות כדורגל טוב"

בווידאו: שחקני ריאל מדריד חוגגים אליפות/מתוך טוויטר

בווידאו: שחקני ריאל מדריד חוגגים אליפות

טוטנהאם וז'וזה מוריניו נאבקים על המקום השישי המוליך בתום העונה לליגת האירופית, אך המיוחד מצא זמן להתייחס דווקא לקבוצתו לשעבר מנצ'סטר יונייטד ולסיכוייה להעפיל לליגת האלופות. השדים האדומים נמצאים במקום החמישי עם מאזן נקודות זהה ללסטר הרביעית, שמקדימה אותם בזכות הפרש שערים עדיף, ונקודה פחות מצ'לסי שבמקום השלישי.

"אם מנצ'סטר יונייטד תצליח להעפיל בסופו של דבר לליגת האלופות, היא תעשה זאת בזכות כדורגל טוב מאוד שהציגה בחלק השני של העונה", אמר מוריניו במסיבת עיתונאים לקראת משחק הליגה מול לסטר בראשון, ואז עקץ: "עם זאת, כולם יודעים שהיה לה קצת מזל, יותר מפעם אחת. מזל שלאחרים לא היה. לנו למשל לא היה מזל כזה".

ז'וזה מוריניו מאמן טוטנהאם. רויטרס
"בסופו של דבר כולם טועים". ז'וזה מוריניו/רויטרס

המיוחד התייחס להחלטות ה-VAR שמאוד היטיבו עם השדים האדומים במחזורים האחרונים. במשחק הליגה האחרון של הקבוצה של אולה גונאר סולשיאר מול קריסטל פאלאס, נפסל ללונדים שער באמצעות המערכת הממוחשבת, כשסך הכל נפסלו נגד מנצ'סטר יונייטד שבעה שערים באמצעות ה-VAR - יותר מאשר כל קבוצה אחרת באנגליה.

"ה-VAR צריך להיות פשוט", סיכם מאמן התרנגולים. "ההחלטות צריכות להיות ברורות. יש החלטות שלאדם קשה מאוד לקבל תוך כדי המשחק כשהמהירות והדופק מאוד גבוהים, ויש הרבה זוויות לכל מקרה. לפעמים קשה לקבל את זה, אבל בסופו של דבר כולם טועים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully