וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"זה תלוי סיטואציה": בגוואנגז'ו R&F ימנעו מערן זהבי להגיע למשחקי הנבחרת?

שלבי ההכרעה בסין יתחילו בספטמבר, בזמן המשחקים של ישראל בליגת האומות. הכוכב מרוצה: "השתפרנו מאוד בהגנה ובהתקפה"

בווידאו: התגובות לזכייה של הפועל באר שבע בגביע המדינה/צילום: התאחדות הכדורגל ,עריכה: ניר חן

בווידאו: התגובות לזכיית הפועל באר שבע בגביע המדינה

לפחות לפי משחקי האימון, עושה רושם שערן זהבי נמצא בכושר טוב. הסקורר הישראלי ממשיך להבקיע בצרורות עבור גוואנגז'ו R&F, שתפתח את העונה באופן רשמי בעוד תשעה ימים.

היום (שישי) העניק זהבי ריאיון לתקשורת הסינית והודה כי יהיה לו קשה עד בלתי אפשרי לשבור את שיא השערים שקבע, בשל המתכונת המקוצרת של העונה: "אני תמיד רוצה להבקיע כמה שיותר שערים, אבל גם לעזור לקבוצה לעמוד במטרות שלה. במשחק האימון הקודם הייתי קפטן, אנסה לקחת אחריות ולעזור לחברים שלי לקבוצה".

"אני מרגיש טוב לגבי הכושר שלי", הוסיף כוכב נבחרת ישראל. "גם החברים שלי לקבוצה בכושר טוב. אנחנו כבר מצפים למשחק הראשון ומקווים לפתוח היטב את העונה. אנחנו מתכוננים כמו מקצוענים. כדורגל ללא קהל זה רע מאוד, אבל נצטרך להתאים את עצמנו למצב".

על מאמנו החדש ג'ובאני ואן ברונקהורסט אמר: "היתה לו הכנה ארוכה איתנו, בגלל הפגרה, והשתפרנו מאוד בהגנה ובהתקפה. כולם התגייסו לטובת האימונים וכולם יראו את הכוח שלנו ואת השיפור שביצענו". זהבי לא שכח להודות למאמנו הקודם: "אני רוצה להודות למאמן סטויקוביץ', על שהביא אותי לסין כדי שאוכל לשחק בגוואנגז'ו".

המנהל המקצועי של R&F, וואנג שנגוואה, נשאל האם הקבוצה תאפשר לערן זהבי לצאת למשחקים של נבחרת ישראל במסגרת ליגת האומות בספטמבר הקרוב, לקראת סיום העונה הסדירה בסין, וטען: "עדיין לא הוחלט באופן סופי שזהבי ייצא לנבחרת. זה תלוי בסיטואציה. נבחן את המצב ונקבל החלטות".

  • עוד באותו נושא:
  • ערן זהבי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully