וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הכדור במגרש של בן": שהר יחליט אם לחתום באפואל ניקוסיה

17.7.2020 / 6:43

החלוץ מחזיק בחוזה לשנתיים בקפריסין, שם לוחצים עליו לחתום כבר היום. שהר מתלבט ובהפועל באר שבע לא יעמדו בדרכו, שכן סכום גדול יתקזז משכר השחקנים. "הוא צריך להחליט", אומרים בסביבתו

בווידאו: התגובות לזכייה של הפועל באר שבע בגביע המדינה/צילום: התאחדות הכדורגל ,עריכה: ניר חן

בווידאו: התגובות לזכיית הפועל באר שבע בגביע המדינה

בן שהר יצטרך להכריע בתוך זמן קצר האם להיענות להצעת אפואל ניקוסיה שהגישה לו חוזה לשנתיים הקרובות ומעוניינת שהוא יגיע כבר היום (שישי) לקפריסין כדי לחתום עליו. חלוץ הפועל באר שבע נמצא בכלל בחופשה באילת וביקש זמן עד תחילת השבוע הבא כדי להחליט אם לעזוב את מחזיקת הגביע, אבל הקפריסאים מאוד לוחצים ורוצים תשובה כבר היום. בהפועל באר שבע מעודכנים בכל השיחות שמתנהלות באמצעות סוכנו של שהר רונן קצב ונתנו את הסכמתם. אם שהר יילך על זה, הוא יושאל לשנתיים לאפואל ניקוסיה וירוויח במדיה סכום הגבוה מהחוזה המקוצץ שיהיה לו בעונה הבאה בהפועל באר שבע, אם יבחר להישאר. החוזה המקורי של החלוץ לעונה הבאה עומד על 320 אלף דולר, אך כאמור הוא נדרש, כמו כל השחקנים, לקיצוץ משמעותי, מה שהופך את ההצעה מקפריסין לאטרקטיבית עבורו. לשהר יש חוזה לשלוש שנים בהפועל באר שבע ועל פי ההסכם העקרוני שהושג, הוא אמור לחזור לעונה השלישית בבירת הנגב כך שהזכויות שלו יישמרו.

הפועל באר שבע לא מתנגדת למעבר לקפריסין, שכן היא תחסוך את החוזה של שהר לעונה הבאה ובכך תקזז סכום גדול מתקציב שכר השחקנים. יחד עם זה, אם שהר יחליט להישאר בחוזה מקוצץ, בקבוצה מבירת הנגב לא יצטערו מכיוון שבמועדון תמימי דעים שהוא החלוץ הישראלי הכי טוב בליגה.

שחקן הפועל באר שבע בן שהר. דני מרון
כולם מחכים למוצא פיו. שהר/דני מרון

שהר החליט אחרי חמש שנים שהוא רוצה לעשות את הצעד ולבדוק אופציות בחו"ל מאחר שהוא חש כבר הרבה זמן שהוא לא זוכה לקרדיט שמגיע לו. הוא מרגיש שהוא ראוי להרבה יותר מכל הגורמים ובתוכם גם התקשורת שעוסקת, לטענתו, יותר מדי בחוזה שלו ובכסף שהוא צריך לקצץ. קרוב לוודאי שהחלוץ אשר עבר תחנות רבות בקריירה שלו היה רוצה לשחק במערב אירופה אבל מבין ההצעות שיש לו מתאילנד, אזרבייג'אן וקפריסין, ההצעה של אפואל ניקוסיה הכי נראית לו. גם לגביה, כאמור, הוא לא היה אמש שלם לגמרי. בסביבתו של שהר אמרו אתמול: "הכדור במגרש של בן. הוא צריך להחליט אם הוא טס לקפריסין לחתום בניקוסיה". בהפועל באר שבע היה מי שאמר אמש: "אנחנו עוד לא יודעים מה רצון השחקן. בן שהר ביקש בתכנית ההתייעלות שנמתין עד שהעונה תסתיים וכך עשינו. חיכינו בסבלנות וכעת נמתין למוצא פיו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully