וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן שהר: "מפריע לי שכל הזמן מדברים על החוזה שלי. לא באתי לבעלים עם אקדח לרקה"

14.7.2020 / 16:40

חלוץ הפועל באר שבע מסכם עונה אחרי השער בגמר ומכריז: "אני מוכן לעזור ולקצץ בהרבה מאוד כסף, אבל כמובן שיש שני צדדים למטבע". וגם: הבישול של ז'וזואה ועתידו של אבוקסיס

בווידאו: התגובות לזכייה של הפועל באר שבע בגביע המדינה/צילום: התאחדות הכדורגל ,עריכה: ניר חן

בווידאו: התגובות לזכייה של הפועל באר שבע בגביע המדינה

בבוקר שאחרי גמר הגביע, בן שהר פתח קצת ממה שעובר עליו. חלוץ הפועל באר שבע, שכבש את השער הראשון ב-0:2 על מכבי פתח תקוה בגמר, סיכם שנה ארוכה עם סיום מתוק.

"שחקנים נמדדים במאני טיים. במקומות שאנחנו צריכים להביא פרנסה", אמר על עצמו. "המשחק הזה היה יכול לסמן עונה מאכזבת מאוד או עונה עם גביע. אחרי הקורונה היו לי משחקים לא טובים. היו גם הרבה רוטציות. הייתי גם פצוע בארבע ראשי. באתי למשחק הכי חשוב של העונה. כבשתי גם בשלבים המוקדמים יותר של הגביע".

איך עובר עליך החודש האחרון בו מדברים בתקשורת על החוזה שלך?

"לא כיף לעבור את החודש הזה עם הדיבורים על כמה שאני מרוויח וכמה שאני צריך לקצץ. אוהבים כאן לדבר על כסף וזה הפריע לי. זה כן מפריע לי לשמוע שמדברים כל הזמן על החוזה שלי. לא באתי לבעלים והצמדתי אקדח לרקה בשביל החוזה שלי. מי שמכיר אותי יודע מה אני נותן".

בן שהר שחקן הפועל באר שבע מול דור חברון שוער מכבי פתח תקוה. דני מרון
"ברגע שז'וס מקבל את הכדור אני יודע ישר לעשות את התנועה לשטחים הפתוחים". בן שהר/דני מרון

תאר את הגול אמש

"ברגע שז'וס מקבל את הכדור אני יודע ישר לעשות את התנועה לשטחים הפתוחים. לשמחתי קיבלתי אותו בזמן וידעתי לעשות את הגול מול השוער של מכבי פתח תקוה".

מה אתה מבין לגבי יוסי אבוקסיס?

"לגבי יוסי, אני מאחל לו בהצלחה בין אם הוא נשאר איתנו ובין אם הוא הולך לנבחרת. יוסי קרוב אלי מאוד. היינו יחד בהפועל תל אביב וגם בנבחרת ישראל. אני חושב שיוסי עוד לא יודע אם הוא יהיה בנבחרת".

ולגבי עתידך?

"יש לי חוזה לעוד שלוש שנים בהפועל באר שבע ואני מדבר עם המועדון על העונה הבאה. השיחות הן טובות ואנחנו נפתור את הסוגיה הזו. בעזרת השם נסכם את הדברים בזמן הקרוב".

תצטרך לעשות ויתורים מפליגים לטובת הפועל באר שבע.

"אני יודע בדיוק מה קורה כרגע במועדון והמועדון יודע שאני מוכן לעזור ולקצץ בהרבה מאוד כסף. אבל כמובן שיש שני צדדים למטבע ואני מקווה שנגיע אחד לשני בסוף".

יוסי אבוקסיס מאמן הפועל באר שבע. דני מרון
"אני חושב שיוסי עוד לא יודע אם הוא יהיה בנבחרת". אבוקסיס/דני מרון
View this post on Instagram

אלונה ברקת * "שמחתי מאוד ברגעי הזכייה. היית צריך לשמוע את הצהלות אצלנו בבית גם ממני וגם מהילדים. זה תואר שבתקופה שלי לא הצלחנו להשיג, וגם בפן הזה זה היה נורא חשוב להביא את הגביע לבאר שבע. כתוצאה מהזכייה במפעל הזה אנחנו נמשיך לשחק במפעלים האירופים כך שזה היה נורא חשוב לזכות. זה קרה בזכות המאמן והשחקנים ומגיעות ברכות גם לברק בכר שליווה אותנו בקמפיין הזה וכמובן למאמן הנוכחי, יוסי אבוקסיס ולשחקנים. במחצית השנייה הבחורים עלו והיו נחושים להביא את הגביע לדרום ואני שמחה שהם עשו את זה. אני לא רוצה להתעסק בנושא מאמן הנבחרת. יוסי אבוקסיס ראוי אבל נורא חשוב לי לא לקחת חלק בנושא הזה, יש ועדת איתור ואת יו"ר ההתאחדות. אני סומכת עליהם שהם יקבלו את ההחלטה הכי נכונה לטובת הנבחרת ושיבחר המאמן הראוי ביותר. לגבי שאלת הפוליטיקה - אנחנו רואים כמה חשוב להיות מעורבת בפעילות ציבורית. לא הזנחתי את החלום הזה. עדיין בוער בי לתרום לאוכלוסיה הציבורית, לאזרחי המדינה. יש בי מה לתרום. אנחנו רואים מה עובר כרגע על אזרחי ישראל, אני לא יודעת מתי זה יקרה ואם זה יקרה. אני עדיין הבעלים של המועדון, העברתי את הניהול לאנשים שעושים עבודה מדהימה. אני שמחה עם כולם. המועדון הזה יקר לליבי. חשוב לנו להמשיך ולגרום לכל מי שאוהב את הפועל באר שבע לשמוח ולהיות גאה במועדון הזה. אני כל כך שמחה וכל כך קשורה למועדון הזה ומאוד חשוב לי שהוא יצליח. ברגע שקיבלתי את ההחלטה אני סומכת על האנשים שמנהלים את המועדון שיעשו עבודה טובה והם כבר עושים את זה. חשוב לי שהמועדון יישאר מועדון צמרת, מועדון איכותי עם דרך, שימשיך את הדברים שעשו בשנים האחרונות. כרגע אין קונים. אנחנו נמצאים בתקופה כלכלית שכרגע זה לא על הפרק. גם מדינת ישראל צריכה להבין שאם לא יהיה סיוע של המדינה, הספורט לא יישרוד ויצטרכו לתת לזה מענה. מצד אחד אוסרים על הכנסת קהל למגרשים שזו פגיעה כלכלית משמעותית ומצד שני רוצים שהכדורגל ימשיך ויצטרכו לטפל בזה. הגביע אדום!

A post shared by הדף הגדול של אוהדי הפועל ב"ש (@vasermilya) on

לאחר שאמש הביעה אלונה ברקת את שמחתה על זכיית הפועל באר שבע בגביע, היום התבטאה הבעלים שהודיעה על עזיבת הקבוצה בצורה נרחבת. "שמחתי מאוד ברגעי הזכייה", צוטטה אלונה בעמוד האינסטגרם vasermilia. "זה תואר שבתקופה שלי לא הצלחנו להשיג. אני עדיין הבעלים של המועדון, העברתי את הניהול לאנשים שעושים עבודה מדהימה. אני שמחה עם כולם. המועדון הזה יקר לליבי". על מועמדותו של אבוקסיס לנבחרת אמרה ברקת כי הוא "ראוי", ולא רצתה להוסיף מעבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully