וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חוזרים לבידוד: הנחיות הפלייאוף יישמרו לפחות עד תחילת גביע הטוטו

17.7.2020 / 10:50

המצב במדינה לא הותיר ברירה: במנהלת הליגות הודיעו לקבוצות כי השחקנים יחויבו בבידוד עם החרגות מסוימות החל מיום ראשון הקרוב, אז אמורות רוב הקבוצות לשוב ולהתאמן, לכל הפחות עד תחילת אוגוסט

בווידאו: הכרזת שר האוצר על הענקת רשת ביטחון לספורט הישראלי/מנהלת הליגה

בווידאו: פגישת ראשי המנהלות עם שר האוצר

מנהלת הליגות בכדורגל שלחה הבוקר (שישי) מכתב לקבוצות ליגת העל ובו הבהירה כי לפחות עד פתיחת משחקי גביע הטוטו של העונה הבאה, ב-8 באוגוסט, יחודשו נהלי הבידוד שהיו נהוגים בפלייאוף אשר הסתיים רק לא מזמן.

מחרתיים אמורות לחזור מרבית הקבוצות להתאמן, ועלתה השאלה מה יעלה בגורל השחקנים אשר יצאו בשבועיים האחרונים לחופשות ולפגרה קצרה, אותה ניצלו רובם לנופשים ברחבי הארץ. לצד המאבק מול משרד האוצר על רשת ביטחון, התנהלו בשבועיים האחרונים שיחות ערות מול משרד הבריאות ובשלב הזה אין שינוי בהנחיות, כך שהשחקנים יצטרכו להיכנס לבידוד ביתי עם החרגות מסוימות החל מחזרתם לאימונים ביום ראשון הקרוב.

צ'ארון שרי שחקן מכבי חיפה מול בן ביטון שחקן הפועל באר שבע. ברני ארדוב
רוב הקבוצות יחזרו להתאמן כבר בשבוע הבא, בכפוף לנהלים החדשים/ברני ארדוב

יש להדגיש כי במנהלת הליגות טרם הרימו ידיים, אף שגם שם מבינים שלא יוכלו להחזיק את הקבוצות ואת השחקנים לאורך כל העונה הבאה בבידוד דומה. משכך, השיחות מול משרד הבריאות יימשכו גם בשבוע הבא. כך או כך, לאור המצב במדינה, וההחלטות שקיבלה הממשלה רק בלילה האחרון, הקבוצות יבהירו לשחקנים כי החל מהיום ראשון, המסלול שלהם יהיה מהבית למתקן האימונים, ובחזרה הביתה עד למחרת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully