וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אייל סגל על דראפיץ' וברדה: "מקווה שהסיום יהיה טוב כמו ההתחלה"

17.7.2020 / 8:55

הבעלים של מכבי נתניה התייחס לפרידה הקשה מהשניים ועקץ: "בשבוע האחרון היו כאלו שדאגו להוציא החוצה את ששמרנו בפנים"

בווידאו: פגישת ראשי המנהלות עם שר האוצר

בצל השינויים בצוות המקצועי ורגע לפני אימון הפתיחה לקראת עונת 2020/21, הבעלים של מכבי נתניה, אייל סגל, פרסם הבוקר (שישי) פוסט בו הוא סיפר מנקודת מבטו על המתרחש במועדון. בין היתר כתב על סלובודן דראפיץ' ושי ברדה שעוזבים אחרי ארבע שנים, ועל האופטימיות בעקבות מינויו של ריימונד אטפלד למאמן הקבוצה.

"בואו נדבר על היחס לבני אדם בכלל ולעובדים בפרט, על הדיאלוג בגובה עיניים ועל השימוש באמצעי התקשורת ועל הזילות של המילה הכתובה או המשודרת ובעיקר, על שאר ירקות", כתב סגל, "ואכן, בארבע השנים האחרונות הקפדנו הקפדת יתר על כבוד עובדי המועדון והשחקנים בכלל והצוות המקצועי בפרט, גם בימים פחות נוחים וגם כששאלות לא פשוטות נשאלו, דאגנו להגן ולתת צ'אנס ולכבד וגם כשמגוף ראשון שני או שלישי, יצאו והוציאו, בצורה ישירה או עקיפה, בריאיון או בכאילו ידיעה, דאגנו לא לשתף פעולה ולא להבעיר אש ולא לתת לחובבי הכותרות, חומר גולמי או לעוס".

אייל סגל הבעלים של מכבי נתניה עם סלובודאן דראפיץ' ועם שי ברדה. יוסי ציפקיס
השקט הופר. סגל עם ברדה ודראפיץ'/יוסי ציפקיס

סגל המשיך: "מקום זה הוא הבמה היחידה שראויה לשתף בסיפורים מבית, אך כל מי שלבש מדים צהובים שחורים לדורותיו, ראוי לכבוד שקיבל ויקבל ואין סיבה שנחרוג ונגולל מאירועי משאים ומתנים בתחילת דרך ובעיקר בסיומה.

"סלובו וברדה, הצליחו בארבע העונות האחרונות יותר ממרבית המאמנים הנתנייתים בדור האחרון. הקשר בינם ובינינו היה מיוחד ומכובד, ראוי ונוח. הדיאלוג היה ללא פניות, חילוקי דעות נפתרו בבית וללא שותפים. בכל התקופה, לא נשמעה ביקורת דרך מלכחי פינכה או חובבי סקופים ובטח ובטח לא בריאיונות כתובים או משודרים ואפילו לא בבמה האינטימית הזו.

"בימים הפחות פשוטים, דאגנו לשדר עסקים כרגיל ולתת גיבוי מוחלט וחריג במחוזותינו. והכל כי הם הרוויחו את זה ביושר. כל עוד היה סיכוי שהשת"פ ימשיך לעונה חמישית, לא נתנו לשום רעש לסחוף אותנו וכלפי הצוות המקצועי שידרנו ביטחון מוחלט.

"לפני כחודש ימים, אחרי התלבטות לא פשוטה ולא מעט שיחות, הבנו שאחרי ארבע עונות, תקופה חריגה בנוף הכדורגל הישראלי, צריך להיפרד ולצאת לדרך חדשה. כשזה קרה, נפגשנו עם הצוות ונציגיו ויותר מפעם אחת והדברים נאמרו מפורשות ובצורה מכובדת כנה ואמיתית. במשך מספר שבועות זה נשמר היטב, בעיקר בגלל הכבוד שחייבים להעניק לעובדים, בטח ובטח אחרי תקופה ארוכה וכל כך ראויה.

"בשבוע האחרון דאגו כאלו שלא מבינים דבר וחצי דבר בערכיות ובטח לא בשמירת ערך לעתיד, להוציא החוצה את ששמרנו בפנים, עד לסיום נכון ומכובד לשני הצדדים. וכשזה יצא אצל אחד, דאג השני לא להניח וכמו ברוב המקרים, לייצר תודעה שלילית, גם כשאין על מה. כולי תקווה, שהסיום יהיה כמו ההתחלה ולשביעות רצון הצדדים.

"לראשונה מאז ומעולם, אימון פתיחת עונה יתנהל ללא האוהדים, שהם המרכיב המרכזי באותה חגיגה. והפעם צוות חדש שמתבסס על כוחות מקומיים, מונהג על ידי מאמן שרכש את יסודותיו בכדורגל האירופאי ומאמין במה שרבים מאיתנו מאמינים, שהכל מתחיל ביסודות, בעבודה קשה, בטכנולוגיות חדישות, בשילוב שחקנים צעירים ומוכשרים ובכדורגל מהיר וקצבי שיגרום לקהל להתחבר לקבוצה.
"מי ייתן והעונה הקרובה תגרום לכולנו להיות מחוברים וגאים במועדון. בהצלחה לכולנו, שבת שלום ובריאות טובה לכם/ן וליקירכם/ן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully