וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה: דודו אלטרוביץ' וירין סרדל האריכו את החוזים

16.7.2020 / 19:13

החלוץ בן ה-21 חתם לשלוש שנים נוספות, אחיו הצעיר של לירן סרדל האריך את החוזה בחמש עונות. כץ: "כיף לקדם את בוגרי מחלקת הנוער"

בווידאו: התגובות לזכייה של הפועל באר שבע בגביע המדינה/צילום: התאחדות הכדורגל ,עריכה: ניר חן

הפועל חיפה ממשיכה לפעול במרץ והודיעה היום (חמישי) על הארכת חוזהו של החלוץ דודו אלטרוביץ' בן ה-21, שחתם בקבוצה לשלוש עונות עד סוף עונת 2022/23. בנוסף, האדומים האריכו גם את חוזהו של המגן הימני ירין סרדל בן ה-19 בחמש שנים נוספות.

הבעלים יואב כץ אמר: "החתמתם של דודו אלטרוביץ' וירין סרדל, לצד שחקנים צעירים נוספים על חוזים ארוכי טווח, מהווים המשך של מדיניות המועדון לשילוב צעירים בקבוצה הבוגרת, מדיניות שמאפיינת אותנו לאורך כל השנים. תמיד כיף לקדם שחקנים בוגרי מחלקת הנוער שלנו. ועכשיו חובת ההוכחה עליהם".

דודו אלטרוביץ' שחקן הפועל חיפה. אתר הפועל חיפה, אתר רשמי
נשאר אדום. אלטרוביץ'/אתר רשמי, אתר הפועל חיפה

"הפועל חיפה ממשיכה במסגרת מדיניות המועדון של החתמת שחקני בית צעירים ומוכשרים על חוזים ארוכי טווח", נכתב בהודעה של המועדון, "אלטרוביץ' גדל הפועל חיפה מגיל 12 ובכל השנתונים סיים כמלך השערים של הקבוצות בהן שיחק. העונה הוא שותף בשני משחקים במסגרת הפלייאוף העליון. אלטרוביץ', שהאריך כאמור את חוזהו בשלוש שנים נוספות, ציין כי הוא שמח להמשיך במועדון בו גדל וכי הוא מקווה לעשות קפיצת מדרגה בעונה הקרובה".

בנוסף, הודיעו האדומים על ספונסר חדש, חברת "שורשים-מיזמי בוטיק". החברה היזמית, המתמחה בייזום ובניית פרויקטים חדשים יוקרתיים בעתלית, תשמש כאחד מהספונסרים העיקריים של הקבוצה בעונת המשחקים הקרובה 2020/2021 ולוגו החברה יופיע על גבי מכנסי המשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully