וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה מנסה לרכוש את וויליאם אגאדה ולהשאילו לקבוצה אחרת

16.7.2020 / 10:04

הירוקים רואים בחלוץ הפועל קטמון השקעה לטווח ארוך. אם העסקה תצא לפועל, הוא יושאל לקבוצה אחרת בליגת העל. בכר ייפגש עם שועה

בווידאו: מרקו בלבול נפרד ממכבי חיפה/האתר הרשמי של מכבי חיפה

במכבי חיפה החליטו לנסות לרכוש את חלוצה של הפועל קטמון, וויליאם אגאדה, מתוך מחשבה לטווח ארוך. בקבוצה לא מעוניינים שהניגרי בן ה-20 יהיה בסגל בעונה הקרובה והמטרה היא לרכוש אותו ולהשאיל לקבוצה אחרת בליגת העל, כשהפועל חדרה והפועל חיפה הן המתעניינות הבולטות.

אגאדה שיחק בקבוצת הנוער של מכבי תל אביב וממנה עבר לקטמון. העונה הוא כבש 15 שערים בליגה הלאומית. הירוקים כבר החלו במגעים עם הקבוצה מהבירה במטרה לצרפו, אך הוא בכל מקרה לא יהיה אחד מששת הזרים שלהם בעונה הבאה.

וויליאם אגאדה שחקן הפועל קטמון. דני מרון
15 שערים בליגה הלאומית העונה. אגאדה/דני מרון

אחרי שנפגש עם מוחמד עוואד, המאמן ברק בכר צפוי להיפגש עם ירדן שועה. אחרי הפגישה בין השניים, יוחלט אם החלוץ נשאר או עוזב. עוואד בעצמו מחכה להתפתחויות בגזרת שועה וממתין גם לראות האם ניקיטה רוקאביציה נשאר (האוסטרלי מבוקש בליגה הסינית), לפני שיקבל החלטה אם להאריך את חוזהו. עוואד קיבל מסר מבכר שהוא יהיה שחקן מוביל.

בחזרה לשועה: ההישארות הצפויה של חברי הצוות האנגלים מעיבה על האפשרות שהוא יישאר. ניאל קלארק ובעיקר פול גרובס לא היו ביחסים טובים עם שועה ושחקנים בקבוצה אף טענו שהמקור למתיחות בינו לבין מרקו בלבול, הייתה ביחסים העכורים בינו לבין גרובס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully