וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בגיל 29 בלבד: אנדרה שורלה הודיע על פרישה מכדורגל

הגרמני ששיחק בצ'לסי ובדורטמונד תולה את הנעליים כשהוא עוד לא בן 30: "לא צריך את מחיאות הכפיים יותר". רשם 57 הופעות בנבחרת גרמניה

בווידאו: שחקני ריאל מדריד חוגגים אליפות/מתוך טוויטר

בווידאו: שחקני ריאל מדריד חוגגים אליפות

אנדרה שורלה הודיע היום (שישי) על פרישה מכדורגל, כשהוא בן 29 בלבד. השחקן ששיחק בעונה החולפת בספרטק מוסקבה טען כי "ההחלטה התבשלה בתוכי זמן רב", ואף שיתף כי הרגיש לעתים בודד בתוך תעשיית הכדורגל. "מה שהיה רע נראה רע יותר, וכל מה שהיה מרגש - הפסיק לרגש". שורלה הוסיף וטען כי "אתה צריך להתנהל בצורה מסוימת, לשחק תפקיד מסוים כדי לשרוד בכדורגל, אחרת אתה עשוי לאבד את משרתך, ואולי לא להשיג אחת אחרת".

לאחרנה עזב שורלה את קבוצתו הרוסית, אליה היה מושאל מבורוסיה דורטמונד. בגרמניה העלו ספקולציות כי אלוף העולם עם המנשאפט ב-2014 יעבור לשחק בסין או בטורקיה, אך הוא החליט להפתיע את כולם ופרש מכדורגל. "אני לא צריך את מחיאות הכפיים יותר", אמר שורלה.

אנדרה שורלה שחקן נבחרת גרמניה. GettyImages
מאס בכדורגל. אנדרה שורלה במדי נבחרת גרמניה/GettyImages

אנדרה שורלה שיחק לראשונה בבונדסליגה במיינץ בשנת 2009. לאחר מכן שיחק בבאייר לברקוזן, צ'לסי, וולפסבורג ובורוסיה דורטמונד ממנה הושאל בשתי העונות האחרונות לפולהאם, וכאמור לספרטק מוסקבה. אחד הרגעים המפורסמים ביותר בקריירה שלו היה השער שכבש במדי נבחרת גרמניה ב-1:7 ההיסטורי שלה על ברזיל במשחק חצי גמר גביע העולם מ-2014. בנוסף לזכייה עם הנבחרת במונדיאל, זכה שורלה עם צ'לסי באליפות אנגליה ובגביע הליגה. בנוסף, זכה פעמיים בגביע הגרמני.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully