וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"בגלל שדיבר עם בחורה". נחשף הסיפור מאחורי רצח כריסטופר אורייה

אחיו של סרז' אורייה נורה מחוץ למועדון ביום שני, מגן טוטנהאם סיפר: "אין בי תחושת נקם או שנאה, אני בוטח במערכת הצדק"

אימון הבכורה של חכים זייש בצ'לסי/אתר רשמי

בווידאו: אימון הבכורה של חכים זייש בצ'לסי

"השעה הייתה 7:00 בבוקר. קיבלתי הודעה מחבר. התקשרתי לאמי ובישרתי לה. אחר כך נשארתי במיטה כל היום בלי לזוז. זה היה יום קשה מאוד". כך, בפשטות מקפיאה, סיפר סרז' אורייה כיצד קיבל את החדשות על מותו של אחיו הקטן ביום שני.

נסיבות הרצח של כריסטופר אורייה מתחילות להתבהר. אחיו של מגן טוטנהאם ונבחרת חוף השנהב נורה למוות בשעות הבוקר המוקדמות של יום שני, מחוץ למועדון לילה בטולוז, בגלל שבסך הכול דיבר עם אקסית שלו שלא פגש הרבה זמן.

היורה הסגיר את עצמו למשטרה ביום שלישי ועל פי התקשורת המקומית, מדובר באדם שמוכר לרשויות החוק. בחקירה שלו הוא גולל את השתלשלות העניינים, באופן זהה לעדויות של אנשים אחרים שהיו במקום. אורייה סיפר אמש בריאיון על מותו של אחיו בן ה-26: "כריסטופר דיבר עם אקסית שלו מלפני הרבה שנים והחבר הנוכחי שלה רצה שהם יפסיקו לדבר. כריסטופר לא ענה לו, הוא התעלם. הבחור אמר שהוא הולך לקנות משהו לאכול וכשהוא חזר, הוא ירה באחי".

כריסטופר נפגע בחזהו, עשה כמה צעדים במטרה להימלט ונפל לקרקע. כוחות ההצלה הגיעו למקום במהירות וביצעו בו החייאה, אבל מותו נקבע בבית החולים.

סרז' אורייה שחקן טוטנהאם עם יונג מין סון. רויטרס
שיחקתי ביום רביעי כדי לכבד את זכרו של אחי". אורייה על המגרש, יומיים אחרי מות כריסטופר/רויטרס

"הוא היה האוהד מספר 1 שלי", אמר סרז', "שיחקתי ביום רביעי במדי טוטנהאם נגד ניוקאסל ואז המראתי לצרפת. רציתי לשחק כדי לכבד את זכרו של אחי, כדי להראות שאני ממשיך לעמוד. ידעתי שלא אהיה לבד על המגרש".
כריסטופר עצמו שיחק באקדמיה של לאנס, אבל לא עבר את הרף במעבר לכדורגל מקצועני. בשנים האחרונות שיחק בליגת החמישית בצרפת. "כשהוא היה צעיר היה לו יותר כישרון ממני, אבל אני הייתי רציני", סיפר סרז', "הוא לא הפך למקצוען, אבל המשיך לשחק כדורגל חובבני בטולוז ולא סיפר לאף אחד שהוא אחי. יש אנשים שרק אחרי שהוא מת, גילו שאנחנו אחים".

אורייה ששוהה עם משפחתו וצפוי להחמיץ את שני המשחקים האחרונים של טוטנהאם העונה, ניסה לשלוח מסר שירגיע את השטח: "אני עצוב ואבל, אבל אין בי תחושות של שנאה או נקמה. אני עובד במקצוע בו אתה חייב להישאר רגוע ומחושב. יש לי אמונה מלאה בכך שייעשה צדק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully