וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מו"מ בין ויסלה לאוסטריה וינה. המטרה: הורדת מחירו של תורג'מן

הפולנים לא יכולים לעמוד באופציית הרכישה (400 אלף יורו), אבל רוצים שהחלוץ ימשיך. באוסטריה סיפרו: "יש מגעים על המחיר"

אימון הבכורה של חכים זייש בצ'לסי/אתר רשמי

בווידאו: אימון הבכורה של חכים זייש בצ'לסי

ויסלה קרקוב ואוסטריה וינה מנהלות מו"מ על מעבר של אלון תורג'מן באופן קבוע לקבוצה הפולנית. כשהחלוץ הישראלי הושאל לוויסלה בינואר, להסכם בין הקבוצות הוכנס סעיף של אופציית רכישה בגובה 400 אלף יורו.

אלא שהקבוצה מקרקוב מצויה בקשיים כלכליים כבר כמה שנים, לא יכולה לעמוד בסכום הזה וראשיה מקווים שאוסטריה וינה תסכים להתגמש ולהפחית במחיר."ויסלה קרקוב רוצה את תורג'מן, אבל לא יכולה לעמוד בסכום שסוכם. אנחנו מנהלים איתה מו"מ על סכום ההעברה", אמר יו"ר אוסטריה וינה, מרקוס קראצ'מר.

שחקן ויסלה קרקוב, אלון תורג'מן. GettyImages
מרשים בחצי העונה בפולין. תורג'מן/GettyImages

תורג'מן כבש 6 שערים ב-9 משחקים בליגה הפולנית, 5 מתוכם בארבעת המשחקים האחרונים. היכולת הגבוהה שלו מאז שהצטרף בינואר (וחרף היעדרות מכמה משחקים בגלל פציעה), גרמה לכך שבפולין עלו דיווחים בשבוע האחרון שגם האלופה, לגיה ורשה, מתעניינת בו ועשויה לפנות לאוסטריה וינה אם ויסלה קרקוב לא תרכוש אותו בסופו של דבר. אוסטריה אגב, בכל מקרה לא מתכוונת להשאיר את הישראלי.

בריאיון בפולין לפני כמה ימים, המנהל המקצועי של לגיה, רדוסלב קוצ'רסקי, נשאל על כמה שחקנים שהמועדון עשוי להתעניין בהם, הודה שתורג'מן הוא אופציה טובה ואמר: "אנחנו רוצים לשחק כדורגל מהיר ואינטנסיבי. אנחנו יודעים שתורג'מן יודע לכבוש שערים ושיש לו תנועה טובה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully