וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנצ'סטר יונייטד לוהטת: "בינואר, לא נתנו לנו סיכוי להגיע לטופ 4"

השדים האדומים רשמו משחק 19 ברציפות ללא הפסד בכל המסגרות ודאגו כי גורלם יהיה בידיהם לקראת ההכרעה: "הרווחנו את הזכות לחייך"

בווידאו: שחקני ריאל מדריד חוגגים אליפות/מתוך טוויטר

בווידאו: ריאל מדריד חוגגת אליפות 34

"בינואר, אף אחד לא נתן לנו סיכוי להגיע לטופ 4", אמר מנג'ר מנצ'סטר יונייטד אולה גולה סולשיאר, אחרי ניצחון נוסף של קבוצתו - הפעם 0:2 על קריסטל פאלאס, שהשאיר אותה צמודה ללסטר סיטי בקרב על המקום הרביעי. ואכן, בתחילת ינואר עמד הפער בין השדים האדומים ולסטר על 14 נקודות. לפני היציאה לפגרת הקורונה כבר היתה קבוצתו של סולשיאר מדורגת במקום החמישי, מרחק חמש נקודות מצ'לסי הרביעית ושמונה מלסטר השלישית.

מאז חלפו שבעה משחקים, בהם צברה יונייטד 17 נקודות (חמישה ניצחונות ושתי תוצאות תיקו) - יותר מכל קבוצה אחרת בפרמיירליג. הפרש השערים של השדים האדומים מאז פגרת הקורונה עומד על 5:19, וגם לוח המשחקים משחק כעת לטובתם: בעוד חמישה ימים יאחרו את ווסטהאם מהתחתית, ובמשחק סיום העונה יתארחו אצל לסטר, במשחק שככל הנראה יכריע מי תבטיח כרטיס לליגת האלופות. לשועלים, מנגד, מצפה משחק קשה יותר במחזור הבא - בחוץ מול טוטנהאם, אולם הפרש השערים שלהם מעט טוב יותר (+3 על יונייטד), רגע לפני סיום העונה.

"עשינו עבודה פנטסטית מאז החזרה מהפגרה", הוסיף סולשיאר. "אלה המשחקים החשובים וזה העניין במנצ'סטר יונייטד - לבוא ולגלות אופי. עכשיו אנחנו יכולים לחייך, הרווחנו את זה". השדים האדומים סופרים כעת 19 משחקים רצופים ללא הפסד - הרצף הארוך ביותר שלהם מאז נובמבר 2010, אז רשם אלכס פרגוסון 29 משחקים רצופים ללא הפסד.

האם הרצף הזה יימשך גם בחצי גמר הגביע האנגלי, מול צ'לסי? סולשיאר סומך על שחקניו, אף שלבלוז תהיה מנוחה ארוכה יותר: "השחקנים רעבים, הם מוכנים לשחק שוב. אף אחד לא ירצה לשבת על הספסל במשחק כזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully