וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זאיון וויליאמסון עזב את המתחם באורלנדו בעקבות "עניין רפואי דחוף אצל בן משפחתו"

הרוקי שמשחק בפליקנס צפוי לשוב להתאחד עם חבריו אך ייאלץ להיכנס לבידוד, כשעדיין לא ברור לכמה זמן. מהקבוצה נמסר: "אנחנו תומכים בהחלטתו של זאיון"

לוקה דונצ'יץ' ודאלאס מאבריקס מתאמנים באורלנדו לקראת חזרת ה-NBA/אתר רשמי

בווידאו: לוקה דונצ'יץ' ודאלאס מתאמנים לקראת שובה של ה-NBA

זאיון וויליאמסון עזב הבוקר (חמישי) את מתחם הבועה באורלנדו, בו שהה עם קבוצתו ניו אורלינס פליקנס בעקבות "עניין רפואי דחוף אצל בן משפחה". יש לציין כי הרוקי צפוי לשוב ולהתאחד עם חבריו. בכל מקרה, וויליאמסון יצטרך להיות בבידוד כשיחזור לאורלנדו, כשמשך תקופת הבידוד יכול לנוע בין ארבעה ל-10 ימים, מה שאומר שזאיון עשוי לפספס בגלל זה את המשחקים הראשונים בפלייאוף, כשקבוצתו נאבקת על מקומה בסדרות רבע הגמר.

"אנחנו תומכים בהחלטתו של זאיון לעזוב את המתחם באורלנדו כדי לשהות עם משפחתו", אמר סגן נשיא ניו אורלינס פליקנס דייויד גריפין. "מתוך כבוד למשפחת וויליאמסון, לא נוסיף עוד להגיב בנושא בשלב זה".

שחקן ניו אורלינס זאיון וויליאמסון. GettyImages
ייכנס לבידוד כשיחזור לאורלנדו. זאיון וויליאמסון/GettyImages

זאיון וויליאמסון נבחר במקום הראשון בדראפט 2019 על ידי ניו אורלינס פליקנס, זאת לאחר ששיחק בעונת 2018/19 במכללת דיוק ונבחר לשחקן המצטיין של העונה. בכך הפך וויליאמסון לרוקי השלישי סך הכל שנבחר ל-MVP בליגת המכללות, אחרי קווין דוראנט ואנתוני דיוויס. העמיד השנה ממוצעים של 23.6 נקודות בנוסף ל-6.8 ריבאונדים למשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully