וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ישתף פעולה עם דוראנט וקיירי? "ברוקלין עשויה לבחור את ים מדר בדראפט"

בארצות הברית מנתחים את האפשרות שהנטס ישתמשו בבחירה ה-55 בדראפט כדי לקחת את רכז הפועל תל אביב: "הוא עשוי להיות בחירה ראויה"

לוקה דונצ'יץ' ודאלאס מאבריקס מתאמנים באורלנדו לקראת חזרת ה-NBA/אתר רשמי

בעוד שקבוצות ה-NBA מתכוננות לחידוש העונה בסוף החודש באורלנדו, מאחורי הקלעים קבוצות רבות כבר חושבות על הדראפט שיתקיים ב-16 באוקטובר. אנחנו כבר יודעים שדני אבדיה הוא מועמד חזק להיבחר אפילו בטופ 10, אבל הוא לא הישראלי היחיד שעשוי להיבחר. ים מדר, רכזה של הפועל תל אביב נחשב לפרוספקט רציני ועל פי דיווח ב-USA TODAY מי ששוקלת לבחור אותו היא לא אחרת מאשר ברוקלין נטס.

ים מדר שחקן הפועל תל אביב מול דני אבדיה שחקן מכבי תל אביב. דני מרון
ישחקו יחד ב-NBA בעונה הבאה? מדר ואבדיה/דני מרון

אחרי כל הטריידים שעשתה, לברוקלין יש את הזכויות על הבחירה מספר 20 והבחירה מספר 55 ולפי הדיווח מדר עשוי להיות בחירה ראויה ומעניינת. סאם וסני כתב the athletic כתב עליו: "מדר מתפתח יפה כשחקן ויש לו עוד הרבה מרכיבים שהוא צריך לשפר. הוא הציג יכולת טובה בנבחרת העתודה וצריך עוד להוכיח את עצמו ברמה המקצוענית.

ברוקלין סובלת העונה ממכת פציעות, אבל בעונה הבאה היא תהיה אחת המועמדות הבכירות לזכות באליפות עם כוכבים כמו קווין דוראנט, קיירי אירווינג, ספנסר דינווידי ואחרים. האם מדר יהיה השחקן שייתן דקות מנוחה לקיירי? כרגע זה נראה כמו חלום רחוק, אבל זה תסריט שעוד עשוי להתממש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully