וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שינה את דעתו, אולדיפו: "יש אפשרות שאוכל לשחק עם אינדיאנה"

שבועיים אחרי שהודיע שלא ישחק באורלנדו, כוכב הפייסרס דיבר אחרת: "אחרי כמה אימונים אני מרגיש טוב, יודע למה הגוף שלי מסוגל"

לוקה דונצ'יץ' ודאלאס מאבריקס מתאמנים באורלנדו לקראת חזרת ה-NBA/אתר רשמי

בווידאו: לוקה דונצ'יץ' באימון דאלאס

לפני שבועיים ויקטור אולדיפו הכוכב הגדול של אינדיאנה הודיעה שלא יתייצב להמשך עונת ה-NBA בבועה ב"דיסניוורלד". אלא שייתכן שכוכב אינדיאנה, שחזר באמצע העונה אחרי פציעה קשה, שינה את דעתו. "היה לי קשה להעריך את הכושר שלי אחרי תקופת מנוחה ארוכה וברור שבגלל הקורונה לא הייתי יכול לשלוט בזה", אמר אולדיפו, "אבל עכשיו אחרי כמה אימונים בבועה כאן, אני מרגיש את הרגליים ומשחק עם החבר'ה ויש אפשרות שאוכל לשחק".

שחקן אינדיאנה ויקטור אולדיפו. GettyImages
חיזוק משמעותי לאינדיאנה. אולדיפו/GettyImages

"אני יודע למה אני מסוגל, הוסיף הכוכב, "אני יודע מה הסטנדרד שאני רוצה להגיע אליו. אני יודע איך הגוף שלי צריך להרגיש כדי להופיע ברמה שאני מסוגל אליה. אם לא אעשה זאת, כולם יכתבו על איך לא שיחקתי ברמה הרגילה שלי או כמה שלא נראיתי טוב".

אולדיפו תכנן לטוס עם קבוצתו לאורלנדו רק כדי לטפל בגיד הכואב שלו, אבל עכשיו הוא טוען ש"הגוף שלי מרגיש טוב" ומתאמן כרגיל. אולדיפו הספיק לקחת חלק ב-13 משחקים העונה והעמיד ממוצעים של 13.8 נקודות, 3.2 ריבאונדים ו-3 אסיסטים למשחק, כשלקראת הפסקת העונה הוא כבר מזכיר את השחקן שהיה לפני הפציעה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully