וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: מילאן הלוהטת שוב הביסה, אטאלנטה פספסה הזדמנות להלחיץ את יובנטוס

מילאן דרסה 1:5 את בלוניה וממשיכה להיראות נהדר בקרב על אירופה, רק 1:1 לאטאלנטה מול ורונה, שכעת רחוקה שש נקודות מיובנטוס שבפסגה

אימון הבכורה של חכים זייש בצ'לסי/אתר רשמי

בווידאו: חכים זייש באימון בכורה בצ'לסי

שלושה משחקים פתחו הערב (שבת) את המחזור ה-34 בסרייה A. אטאלנטה סיימה ב-1:1 מול ורונה. מילאן, שנמצאת בעיצומו של מאבק על כרטיס לליגה האירופית, המשיכה בכושרה הנהדר כשהביסה 1:5 את בולוניה, בעוד ססואולו שהלהיבה נגד יובנטוס וכמעט גברה עליה במחזור שעבר חזרה למציאות עם 1:1 בקליארי.

שחקני אטאלנטה חוגגים. GettyImages
שחקני אטאלנטה חוגגים את היתרון הזמני/GettyImages

ורונה - אטאלנטה 1:1

הקבוצה מברגמו שמטה יתרון ושתי נקודות. מבחינת המאבק על כרטיס לליגת האלופות זה לא ממש פוגע באטאלנטה, שתהיה במפעל גם בעונה הבאה, אבל אם היא פנטזה לצמק את הפער מיובנטוס לארבע נקודות, הרי שזה לא קרה. דובאן ספאטה העלה את אטאלנטה ליתרון בדקה ה-50, אבל מתאו פסינה איזן כעבור חמש דקות וקבע את תוצאת המשחק.

דווידה קלאבריה, עיסמאל בנאקר, אלכסיס סלמייקרס, שחקני מילאן חוגגים. רויטרס
לוהטים. שחקני מילאן חוגגים/רויטרס
זלאטן איברהימוביץ', שחקן מילאן. רויטרס
כוד בישול. זלאטן/רויטרס

מילאן - בולוניה 1:5

מילאן פשוט לוהטת, וזה נראה נהדר, עם שערים יפים ומהלכים קבוצתיים, ובעיקר קצת אופטימיות ורגעים יפים לאוהדים. הרוסונרי הגיעו למשחק עם חמישה ניצחונות מתוך שבעה משחקים מאז חזרתה של הליגה מפגרת הקורונה, והערב השיגו ניצחון נוסף, ומרשים במיוחד. הם צמודים כעת לנאפולי שבמקום השישי, המוליך למוקדמות הליגה האירופית, ובמילאנו יודעים שהם מגיעים לישורת האחרונה בכושר הכי טוב שלהם העונה. אלכסיס סלמייקרס כבש ראשון (10), חקאן קלהנוגלו (24) הכפיל, ואומנם טומיאסו צימק לבולוניה לפני ההפסקה, אבל עיסמאל בנאקר הוסיף את השלישי (49), אנטה רביץ' הלוהט (57) כבש את הרביעי מבישול של זלאטן, ודווידה קלאבריה (92) חתם את התוצאה אחרי עוד התקפה יפה.

משחק נוסף:

קליארי - ססואולו 1:1
לקליארי: ז'ואאו פדרו (63). לססואולו: פרנצ'סקו קאפוטו (12).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully